tykkäättekö pelkistä mansikoista vai täytyykö maustaa sokerilla;kermavaahd.ym.ym?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.07.2009 - 21:28

Mansikat mansikoina.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.07.2009 - 20:39

eiku siis just vaan mansikoita eikä mitään muuta ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 20:40

Syön yleensä sellaisenaan. Mutta kermavaahdolla ovat tosi herkkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 20:51

mansikoita syön vain mansikkamaalta suoraan,
en osta torilta enkä kaupasta itselleni,
jos en pääse maaltapäin syömään, antaa olla mansikat syömättä
mutta oikeastaan en välitä mansikoista laisinkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 20:58

Jos makosia mansikoita, niin sellasenaan, tosin vain kerran kesässä, mut myös yks mansikkamaito täytyy saaha, mansikoit, sokerii ja maitoo, aaah, lapsuus tulee ihan mieleen, mut ahomansikathan ne mielestäin tosin parhait ois sellasenaan, josko niille paikoille joskus taas eksyis... ja keräilis heinänkorteen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 21:00

Mansikat syödään raa'asti sillään ilman mitään landrinkkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 21:10

Mulle on mustikka se ykkönen,mutta vaniljajäätelön kanssa mansikat passaa hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 21:10

syön yleensä sellaisenaan : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 21:11

Mansikanmollukoita, hiukan sokeria ja tietty paljon kermavaahtoa päälle.. Nam nam.
Minun vaan tarttee syödä varovasti ja vähän vaan, kun olen niille allerginen. Kuitenkin joka kesä pitää maistaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 21:12

neverever sokeria! mansikat parhaimmillaan peltolämpiminä ilman mirään makeutetta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.07.2009 - 21:12

Ihan sellaisenaan. Mitä niitä hyviä marjoja pilaamaan millään sörsseleillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 21:14

Mieluiten ihan sellaisenaan. Mutta myös jäätelön kanssa maistuvat. Viime viikonloppuna herkuttelimme jätskillä, mansikoilla ja mansikkaliköörillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 21:25

Herkkua sinällään, mansikkahillot ja kiisselit on pahoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 21:32

Kyl sais sitä kermavaahtoo ol.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 21:56

ihan niines päivines, mut jos on hemmottelu mieli itseäni kohtaan ja miksei muitakin, niin kermavahtoa ja njam..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 21:57

Mansikoiden alla tai päällä saisi olla hieman jäätelöä, muuten ovat vähän liian hapokkaita minulle. Tuossa juuri napsin kaikki vähänkin epäkelvot suuhuni, muut menivät kokonaisina rasioihin myöhäisempiä (muiden) herkutteluja varten

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 22:09

Pelkkä mansikka lienee useimmin naamariin ahdettu, sopii kyllä murojen ja myslin kerakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 00:28

pelkka mansikka

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.07.2009 - 02:29

Kyllä ne pelkästäänkin on tosi hyviä mutta tietysti lisä makuna olisi kermavaahto ihanaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 02:42

Pelkästään ihan vain

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 10:44

kyllä ne ovat ihan sellaisenaan parempia. joskus tulee nautittua kerma vaahdon kera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 12:32

Sellaisenaan, ei yhtään mitään muuta :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 16:23

Joku mansikkalajike on hyvää sellaisenaan. Myös kerma ja sokeri sopivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 12:41

Mansikoita viilin kanssa tai lettujen kanssa