Kumpi hotelli parempi/kivempi Villa Wesset vai Hotel Pärnu?

Avainsanat: pärnu viro

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.07.2009 - 18:47

Kokemusta vain Hotel Pärnusta ja se ainakin on siisti perushotelli ihan Pärnun keskustassa. Meillä avautui parvekkeelta mukavat näkymät kaupungin keskusaukiolle ja esim. uimarannalle oli vain kilometrin matka. Olimme siellä kolme vuotta sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 15.07.2009 - 13:16

Kummassakaan en ole käynyt, mutta Villa Wesset vaikutti esitteen mukaan tosi mielenkiintoiselle vanhalle rakennukselle. Ja on kuitenkin ylellinen. Hotel Pärnu taas on uudemmassa rakennuksessa ja niin tavanomainen. Mutta jokainen valitsee oman makunsa mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 13:37

Henkilöstä riippuu valinta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 14:28

Ylellinen Hotell Villa Wesset tarjoaa vieraittensa käyttöön 36 viihtyisästi sisustettua huonetta. Huoneet ovat valmistuneet vuonna 2007 / 2008 ja ne on sisustettu sisutusarkkitehti Jaanis Ilvesin suunnittelemilla huonekaluilla.
www.wesset.ee/wesset/index.p...mp;pg=Page

Hotellin korkeimmissa kerroksissa sijaitsevien huoneiden ikkunoista avautuu henkeä salpaava katse melkein koko kaupunkiin - meri, vanhakaupunki, joki, silta, uudemmat kaupunginosat - kaikki on kuin tarjottimella.
www.pergohotels.ee/index.php?id=388

makuasia kummassa viihtyy paremmin.
olen vain öitsenyt Vikingissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 16:12

Kummassakaan en ole ollut yötä, mutta oma suositukseni on ehdottomasti joko Villa Wesset tai ihan en vieressä oleva Hotel Delfine. Hotel Parnu on ainakin ulospäin aikas "epäsiistin" näköinen, mutta toki voi olla sisältä siisti.