punk-vaatetus,

Tietääkö kukaan minkälainen on punk-vaatetus. Kuuntelen punkkia ja oma ajatusmaailmani on mielestäni Punk-tyylinen, eli Vihaan Skinejä ja en voi sietää Heviä tai Countrya enkä myöskääm Klassista musaa. Ajattelen maailmasta niin että kaikkea saa tehdä kunhan ei riko lakia, joten haluaisin myös pukeutua kuin punkkari jotta tyylini olisi täydellinen. Kiitos vastauksesta/vastauksista etukäteen

Lisätty: 15.07.2009 - 11:36

kiitos sinulle palisanteri. nyt voin olla täydellinen ja aito punkkari.

Avainsanat: vaatetus punk

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.07.2009 - 11:55

Sid Vicious oli aito punkkari, mutta älä lävistä silti poskeasi hakaneulalla.
Rautaketjun lukolla voit toki laittaa kaulaasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.07.2009 - 11:15

Täällä mm. on kuva aidosta punkkarista.
www3.jkl.fi/ksmuseo/haloo/te...nkkari.htm
vaatteita:
www3.jkl.fi/ksmuseo/haloo/te.../punk2.htm

punk vaatteita tälläkin sivulla:
www.starletsandharlets.com/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 11:36

ei siihen ole yhtenäistä koodia, yleensä mukailee suosikkiyhtyeen käyttämiä keikka&promo asusteita, epäsovinnaisuus ja 'glamourin' puuttuminen leimaavia piirteitä

jossain punkkarien keskustelupalstalla sanottiin, laita mihin tahansa rättiin v*****i niittejä niin se punk-rätiksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 11:56

Eikö ole melko orjallista yrittää pukeutua jonkun toisen ideoiden mukaisesti ? Minä olen aina halunnut pukeutua oman mieleni mukaisiin vaatteisiin. En ole seurannut mitään ideaa tai tyylisuuntaa, ja silti olen pukeutunut eri tavalla kuin joku muu. Käytän mielelläni värikkäitä vaatteita, joten punkissahan kaikki on tumma ja mustaa, sellaisena en haluaisi esiintyä. Ja eikö ne niititkin paina. Mitä teet muille vaatteillesi, et kai vain heitä niitä pois ? Ole rohkea, ja valitse oma persoonallisen tyylisi kysymättä siihen lupaa muilta !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 13:39

Löydät oman tyylisi,ole vapaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 15.07.2009 - 13:48

Jos olet punkkari omasta mielestäsi niin oma pukeutumisesi on jo punk. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 12:01

Mustaa ja metallia. Hieman kuin sm-meininkiä.