Onko kissoillanne ärsyttäviä tapoja?? www.iltasanomat.fi/uutiset/u...id=1710583

Olenkin ihmetellyt miten Maikki-murjottaja osaakaan saada aamuisin ärsyttävän äänen. Nyt se selvisi :-)
Ja se tehoaa: ruokaa tulee heti kuppiin, jotta neiti rauhoittuu!

Avainsanat: kissan äänet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.07.2009 - 22:04

Minun kissani Törri osaa kyllä olla ärsyttävä välillä, mouruaa kuin kolli kun haluaa ruokaa, vaikka on tyttö jne. xD

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.07.2009 - 09:01

Meidän nyt jo kissojen taivaassa mouruavalla kollikissalla oli kesäisin mökillä tapana kadota illan tullen retkilleen. Aamuyöllä alkoi sitten kuistilta kuulua julmettu mouruaminen joka ei lakannut ennen kuin joku meni avaamaan oven. Joka ikinen kerta kissalla oli kuistille tuotuna myyrä tai hiiri, josta sitten kissa tietysti odotti asiaan kuluvat kehut. Kerran erehdyin moittimaan kissaan pienen söpön hiiren teyrastamisesta niin se peijakas nappasi hiiren suuhunsa ja ryntäsi saaliineen päivineen suoraan sänkyymme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.07.2009 - 09:39

Olenkin ihmetellyt, että kylläpäs kissani kovasti rakastaa minua, kun aina kehrää oudoissakin tilanteissa. Nyt ymmärrän. Ruokaahan Ottoneiti vain haluaa silloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 10:33

ei ole kissoilani tapoja, ei muuten ole kissojakaan

siskoni kissa on ottanut nykyiset tupakkadirektiivit tosissaan, tuhisee ja alkaa piilotella heti kun joku tupakoitsija astuu huoneeseen ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 12:39

Minun kissoillani on aina ruokaa tarjolla, eivät sen suhteen mitään erikoisia tapoja ole, mutta rapsutusten saamiseksi on erinäisiä metkuja, heidät huomioidaan hyvin mutta jos lisä rapsutuksia saisi hyvistä tempuista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 12:51

meidän pekkiksellä on sellanen inhottava tapa aina ns. liimautua jalkaan kiinni, ettei edes kävelemään pääse,ennenkuin kaverin nostaa pois edestä. kehräämistä esiintyy myös, mutta vain silloin kun ruokapurkki napsahtaa auki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 13:20

Ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 13:40

Ei ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 15.07.2009 - 13:49

No eipö ole tuttu tapa tuollainen-

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 14:40

Ei ole ärsyttäviä tapoja, kampaamisesta se ei kuitenkaan tykkää. Mistä lie oppinut moukumaan nykypäivinä, koska aikaisemmin oli aika hiljainen. Vanha leikattu katti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 20:46

Nyt ei satu sitä kissaa tähän hätään olemaan? Sen ainakin tiedän, että naapurini kissa hävitti uunilinnunpesän pihakatajastani toissa kesänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 22:45

on tuo vanhempi ottopoika sellainen kersantti, et jos ei heti ja tällä silmänräpäyksellä ole katkikset pöydässä, nii n desibelit alkaa olemaan sitä luokkaa , kuin leijona karjuis, jot se ärsyttää kyl...muutenkin se on kova komentamaan meittii kumpaakin, on oikea pomo täs huushollis...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 16:27

Ei ole enään sen jälkeen kun se jo vuosia sitten otti ja kuoli.