Onko mies luonnostaan petollinen parisuhteessa? Ja oletko sinä ollut petollinen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.07.2009 - 07:34

Osa miehistä on, osa ei. En ole itse petollinen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.07.2009 - 03:11

Eivät kaikki miehet ole petollisia, enkä ole itsekkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 08:41

Kaikenlaista kokeneena ajattelen silti, että ei voi yleistää. Kaikki miehet ei voi olla petollisia. Itse en ole koskaan pettänyt puolisoani tai seurustelukumppania....houkutusta on joskus vastaan tullut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 09:12

Nykyään huomaa, että suhteet ovat hyvin vapaita ja rajan veto petollisuuteen on veteen piirretty viiva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 09:35

Eiköhän tuo tilasto ole aikalailla 50-50.
Epärehellista porukkaa on herroissa ja rouvissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 10:07

Tuollaiset yleistävät (ja provoisoivat) väitteet ovat ihan turhaa riidan haastamista ja veren kaivamista nenästään.

Sen, joka tuollaisen väitteen esittää, täytyy omata yliluonnollisia (näkijän)kykyjä ja hänellä itsellään täytyy olla hämmästyttävän laaja kokemus petollisuudesta kaikissa sen ilmenemismuodoissa.

Taipumukselle petollisuuteen tuskin löytyy geneettistä selitystä, joten kyse on kultuuri ja kasvatusasioista ja niinpä, esittääkseni yhtä provosoivan jatkokysymyksen, ketkäs sitä oikein kehuvatkaan kantavansa päävastuun lasten kasvatuksesta ?

Iltapäivälehdet voisivat laittaa lööpin lehmänkokoisilla kirjaimilla

- PETOLLISUUS EI OLEKKAAN SUKUPUOLIJUTTU -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 11:45

Mies on saalistaja, eikä mahda luonnolleen mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 12:14

Ihmiselle kaikki inhimillinen on mahdollista. Petollista tai ei, heikkouksia on niin monenlaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.07.2009 - 12:36

Petollisuutta on niin monenlaista. Varmaan meissä kaikissa ilmenee sitä jossain muodossa. Ehkä emme halua sitä nähdä, ja ummistamme silmämme, varsinkin jos se koskee itseämme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 13:42

Ei. En tunnusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 15.07.2009 - 13:50

Ei ole luonnostaan kaikki petollisia, olen minä kai joskus ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 14:18

Mielestäni ei voi asiaa yleistää. Petollisia on niin naisissa kuin miehissäkin. Kukapa yksin ketään pettäisi ! Kysymys kuuluu: mitä se petollisuus on ? En uskokaan, etteikö jokaisella aikuisella ihmisellä olisi jonkinlaisia petollisia ? ? ajatuksia joskus mielessään. Vai väittääkö joku vastaan ..!
Kaatuuhan niitä valtamerilaivojakin joskus!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 14:35

- kaikki miehet on sikoja ja naiset rakastaa sikoja -

puolin ja toisin sitä varmaan tapahtuu, ei voi yleistää sukupuolen mukaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 14:43

Ehkäpä tämäkin asia kulkee käsikädessä kuningas alkoholin kanssa. Mene ja tiedä. Julkisuuteen tulleita petoksia miehillä tosin on enemmän kuin naisilla. Eli petokset ovat törkeämpiä eivätkä ne rajoitu pelkästään ihmissuhteisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 16:51

Eivät ole, enkä ole pettänyt.
Joillakin tosin on magneettinen taipumus vetää puoleensa tietyn tyyppisiä ihmisiä, sukupuolesta riippumatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 18:57

Kyllähän valtaosa miehistä on naisten metsästäjiä. Heidän itsetuntonsa vaatii sitä tai se käy niin kun ikkään ihan luonnostaan. Mies luulee ettei ole mies jos ei ole iskemässä ja pettämässä. Sannoo paljon mualimoo ja elämee nähny. Pidemmästikin voisin tästä aiheesta kertoa, mutta olkoon, toisella kerralla sitten. Kohtele lähimmäistäsi niin kuin toivoisit itseäsi kohdeltavan...ota huomioon, että mitä itse teet toisen selän takana voi kolahtaa omaan nilkkaan sillä se toinenkin voi toimia samoin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 19:34

Yölintua laineten-En ole paholainen en pyhimys

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 20:10

on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 21:17

olen ollut petetty ja pettänyt itsekin. Ihminen on ihminen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 22:35

Ennen miehet olivat petollisia, mutta nykyajan naiset osaavat myös olla petollisia. Itse en ole ollut petollinen, mutta minua kohtaan on kyllä yritetty olla petollisia ja hanke on kyllä kariutunut varsin pian. Eli turha jatkaa enää yhdessä, jos jompikumpi sille tielle lähtee.

Eli petollisesta menettelystä on kyse silloin kun sopimusosapuoli antaa virheellistä tietoa tai salaa jonkun seikan ja sopimuksen solmiminen perustuu juuri tästä syystä muodostuneeseen virheelliseen käsitykseen. Sopimuksella voidaan tässä tapauksessa tarkoittaa myös avioliittoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 02:43

tunnustan, olen minä vähäsen

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.07.2009 - 13:41

Elämää taakse päin katsoessa ja hieman nykyistäkin kuullostellessa on pakko sanoa, että luonto tikanpojan puuhun ajaa. Itsekin syyllistynyt ensimmäisessä liitossani - nuoruuden uhmaa, jos toinen ei ole uskollinen, ei minunkaan tarvitse olla. Vanhemmiten viisastuu - väitetään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 16:29

Ei ole mies petollinen parisuhteessa, eikä muutenkaan. Olemme luotettavia kaikki miehet.