Onko sinun helppo valita paras vastaus?

Itselleni tuottaa usein vaikeuksia valita parasta vastausta, sillä niitä on usein monta hyvää erilaista, joita ei oikein voi verrata toisiinsa.
Moni hyvä vastaus jää silloin palkitsematta, joten jätän usein "likaisen työn" yleisön valittavaksi, että en suoraan loukkaisi ketään.

Suuret kiitokset kaikille jotka olette valinneet vastaukseni parhaaksi! Niitä oli taas reilu puoli tusinaa, kun en ole avannut sähköpostia pariin päivään.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.07.2009 - 03:11

Ei ole, paljon on hyviä neuvoja ja vastauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.07.2009 - 01:32

Kyllä se yleensä on helppoa, vaikka hyviä vastauksia tuleekin usein paljon :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 01:42

no ei ainakaan esim kysymykseen. 'mita tanaan puuhaatte' miten tollaseen voi olla paras vastaus?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 02:06

mielipide kysymyshän se aika usein on,
jos en mielessäni keksi mitään perustetta miksi joku olisi ylitse muiden, niin jätän valitsematta

kun asiakysymykseen tulee useampia todella oikeita vastauksia, valitsen sen joka on ensiksi tullut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 02:33

Ei,hyviä vastauksia on paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 07:34

Kyllä se yleensä kolahtaa heti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 07:37

Joskus oikein helppoa, joskus tekisi mieli valita useampikin vastaus parhaaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 07:41

kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 08:34

Kyllä on mutta monta kertaa vastaukset riippuvat kysymyksestä eli siitä kuinka hyvin on osannut sanansa asettaa.
Eniten harmittaa se että vastataan vaikka ei itseasiassa vastata kun ei tiedetä... vastaus on vain "en tiedä mutta"...ja sitten annetaan joku arvaus tai linkki. Näin käyt vaikka kysymys ei ole edes tyhmä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 08:43

Ei yleensä. Pidän vastauksista, joissa kerrotaan vähän enemmänkin asiasta (vaikka asian vierestäkin) kuin vain lyhyistä "kyllä" tai "ei" yms. Vaikka tosin itsekin vastaan välillä vain lyhyesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 09:22

Ei ole aina ihan helppoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.07.2009 - 09:27

On helppo valita. Mielipidekysymyksiin valitsen sen, joka on lähinnä omaa ajatusmaailmaani. Asiakysymykseen valitsen sen joka on sen parhaiten esittänyt tai sitten joka on ensimmäisenä vastannut siihen oikein. No problem.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 09:39

No on suhteellisen helppo, yhdellä sanalla tai virkkeellä ei tuota kunniaa kyllä saa. Vastaus jossa on nähty vaivaa tai on loistavia omia kokemuksia on aika lähellä ykkössijaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 09:52

Olen kysyjän kanssa samoilla linjoilla. olen useimmiten jättänyt kysymykseni äänestykseen, ja juuri sen takia olen sähköpostiasetukset muuttanut niin että napsusta ei tule minulle lainkaan sähköpostia.
Välillä taasen olen valinnut parhaimman vastauksen josta olen saanut juuri oikeanlaista tietoa kysymykseeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 11:10

Napsusta tulee s-postia,kuinka muuten tietäisi valita ns,parasta vastausta?Homma ei monasti ole helppo,monesta vaihtoehdosta se,joka omaa mieltä mukaeleva.Paras ei ole koskaan se lyhkäisin eli- ei tai kyllä tai vaarinhousut.Hyvin perusteltu mielipide tai myös oma kokemus asiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 11:47

Valitsen parhaaksi sellaisen vastauksen, jossa on perehdytty asiallisesti asettamaani kysymykseen. Mielipiteitä ja omia kokemuksia arvostan, huumoria ja vitsejäkin saa olla, sekä silkkaa asiaa. Aina se ei ole helppoa, mutta tähän asti olen jotenkin pärjännyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 12:32

ei aina riipuu kysymyksestä=D

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 15.07.2009 - 13:51

Joihinkin on vaikea valita, joskus joudun siksi jättämään äänestämättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 13:54

Valitsen parhaan vastauksen sen perusteella kuinka huomaan vastaajan perhetyneen asiaan. Kyllä sen vastauksesta huomaa onko vastaaja yhtään ajatellut mitä vastaa vai onko vastannut vain vastateksansa jotakin. Jotenkin odotan myöskin sitä, että vstauksesta saa vastauksen omaan kysymykseensä. :) Hauskat vastaukset saavat myöskin pisteitä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 20:15

Siihen vaikuttavat miten asiaan on perehtynyt, huumori on aina plussaa ja lyhyvistä pätkistä en tykkää, niinkuin eivät yleensä tytötkään. Pelkkä kyllä tai ei vastaus ei riitä, jos ei kolaha piähän. Tietysti se, että vastaaja on suurinpiirtein samoilla linjoilla siitä millaista vastausta kysymykselläni haen, siis kokonaisuus ratkaisee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 23:13

on tosi vaikeaa valkata parasta, kun on niin paljon hyviä vastauksia, ei täällä napsussa huonoja olekkaan, jos ne ei ole toisen kopioita, vaan oman mielipiteensä, kokemuksensa tai muulla tavalla laitettuna, niin en osaa oikein millään sitä parasta valita, vaan antaisin siten jokaiselle pisteet, jotka ovat vastanneet kyssärinii, jotka ei aina niin välkkyjä olekkaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.07.2009 - 13:37

Monesti pitää lukea useampaankin kertaan ne vastaukset ennenkuin paras selviää. Ne vastaukset joihin tulee oikea vastaus ovat helppoja, ja silloin siinä auttaa nopein vastaus. Mutta hyvä vain, valinnan vaikeus on merkki siitä, että te vastaatte niin erilailla ja omalla tyylillänne ja kaikki vastaukset ovat omalla tavallaan parhaita.