Mikä nauratti sinua tänään?

Minä sain parhaat naurut alakouluikäisen poikani kanssa, kun vuoron perään jatkoimme samaa tarinaa niin, että kumpikin sai vuoroollaan sanoa kaksi kokonaista lausetta. Välillä naurettiin molemmat vedet silmissä niin, että hyvä kun sain autoni pysymään tiellä.

Avainsanat: nauru mikä nauratti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.07.2009 - 22:24

vitsi

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 14.07.2009 - 22:22

Telkkarissa oli joku Pilanpäiten ohjelma. Sille nauroin, kumma kyllä. Yleensä ne eivät naurata minua, kun ovat niin teennäisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 22:23

Tyttären tanssi kun radiosta tuli joku örinä kappale.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 23:02

nauratti kun tyttöni kanssa mentiin kaupoille pyörillä niin mummo päästää kovaa vauhtia rollaatorilla meidä edellä. mutta kyllä se sit kumminkin jälkeen jäi. ja kaiken lisäksi sillä oli sama aika taulu kuin meillä kaupalla käynnissä. kun tultiin pois taas sama mummo meni meidä edellä ja keskellä tietä hurjasteli sillä rollaattorilla jälleen ruoka ostokset sillä etukorissa oli. aika huvittavaa kun se veteli siellä meidän seassa sillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 23:53

Hauska powerpoint sähköpostissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 23:55

Ehkä olen niin totinen nykyään etten oikeen naura millekään. Helpotuksen naurahdus saattoi päästä kaverin miehen puolesta, kävi lääkärissä työtapaturman takia joka ei ollut vakava onneksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 00:42

Niiden viimeöisten pistosten lisäksi söhläsin päivällä vajassa ampiaispesän risaksi ja sain yhden vihasen nenänpäähän ja toisen oikean silmän alle. Turpos turpavärkki aika näyttävästi.

Iltapäivällä tuli sitten kyläilijöitä, kummipoika Janne (6v) tokaisi heti ovella :

"nythän sä olet ihan oikea kummitussetä"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 00:43

No sanotaan, että on varoitus hyvin ilmaistu. Olen nähnyt kyllä ennenkin.
steris.kapsi.fi/wiina.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 15.07.2009 - 01:21

Eräs hyvä huumorimielinen juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 01:45

kaverini vaantelehti naamaansa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 02:43

Kenraali Valtas -vitsi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 12:17

Eilen ajelin tuntemattomia teitä tuntemattomalla navigaattorilla. Kyllä se aiheutti sisäistä pilkkanaurua, kun se ehndotteli pienellä hiekkatiellä pysyttelemään oikealla kaistalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 02:43

tv-ohjelma