onko nissan 350z kannattavampi kuin toyota supra?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.07.2009 - 01:10

Molemmat merkit ok, mutta kannattavia eivät ole kumpikaan. Hinta luokassa löytyy muitakin vaihtoehtoja.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.07.2009 - 23:02

tuon luokan autoista puhuttaessa sen kannattavuuden voi unohtaa ihan alkuunsa,
kumpikaan ei ole kannattava vaihtoehto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 23:09

se riippu käyttö tarkoituksesta jos vaikka kiihdytyskisoihin niin supra mutta jos vaikka driftingiin niin 350z jos taas ihan norm autoksi pihaan niin 350z

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 00:05

Uudemmista valitsisin Nissanin, jos vaihtoedot olisivat tuossa.
Lienee helpompi jälleenmyytävä, eli häviää vähemmän?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 01:45

toyota on paras

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 09:20

Kannattavuus noiden autojen kohdalla on epäoleellista. Toyota Supraa valmistettiin vuoteen 2002 saakka, jolloin vasta Nissan aloitti 350Z-mallin valmistuksen. Supra on siis vanhempaa sukupolvea kuin 350Z. Supra oli jotenkuten 4-paikkainen, kun taas 350Z puhtaasti 2-paikkainen. Huonona puolena näissä katusporteissa on se, että istutaan matalalla ja muun liikenteen seuraaminen on hankalampaa kuin normaalikorkuisissa autoissa. Lisäksi suorituskykyä on vaikea hyödyntää ja nopeudet nousevat huomaamatta korkeiksi. Kulutukset niissä ovat suorituskykyyn nähden varsin kohtuullisia, riippuu toki ajotyylistä. Talvikelit on hankalia, eikä nastarenkaita näihin yleensä hankita. Yleisesti nämä autot ovat äkkirikastuneiden heräteostoksia, jotka ensimmäisen vuoden jälkeen päätyvät myyntiin.