Kuka teillä kotona määrää kaapin paikan ?

Avainsanat: koti kaappi määräys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.07.2009 - 19:37

Kaapit ovat jo ajat sitten paikkansa löytäneet, uskotaan että ne on yhdessä pohditut

- niin se aika kultaa muistot -

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.07.2009 - 19:36

vaimot yhteystyössä keskenään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 19:54

Meillä sisustetaan koko ajan ja kaapit vaihtavat useinkin paikkaa - vaan hyvässä yhteisymmärryksessä ne paikat ovat löytyneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 19:59

Jos sanoisin, että minä, niin voi olla, että valehtilisin. Tai sitten en.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.07.2009 - 20:01

Helppo sanoa, että minä. Perheeseen kun ei muita kuulu. No Ottotyttö tietenkin, mutta harvemmin nuo nelijalkaiset ovat kaapin paikkoja määränneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 20:55

Parempi on olla tossun-, kuin taivasalla, joten mamma saa päättää tuollaiset pikkuseikat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.07.2009 - 21:11

Minä minä minä.
Olen kyllä sanonut aina etteivät ukot ole minun tossuni alla vaan t*ssuni alla.
Tuntuvat aina piristyvän jos väittävät että tossutan heitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 21:56

Tietenkin minä. Lapset yrittävät pomottaa tietty välillä ja silloin tällöin kysyn johonkin myös niiden mielipiteen.. Mutta loppujen lopuksi se olen minä joka sanoo viimeisen sanan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 23:04

Kyllä se aikanaan niin oli, että: tiskaa tai itke ja tiskaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 23:11

kyllä meillä määrää kumpikin. joskus lapset koittavat kovistella vastaan, mutta ei periksi häävillä anneta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 23:34

Minä.
Jos tuo (<-) määräisi niin mitähän siitä tulisi?
Varmaan olisi muumipeikko pakastimessa ja
tortilloilla pelattaisiin frisbeegolfia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 01:47

no ei kukaan varsinaisesti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 02:53

Kaappi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 03:16

Minä määrään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 10:43

Meillä on yhteissopiminen kaikissa asioissa. Kaapin koko ja tyyli määrää mihin se asetetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 11:28

Mieshän se on kaappien paikat määrännyt, on näet itse tehnyt ne kaapit alusta asti, minun poissaollessani, yllätykseksi minulle. Ihan hyvät ja kätevät paikat on valinnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 18:23

Meillä on liian vähän kaappeja, joku kyllä saisi puolestani tulla määräämään niille lisää paikkoja. Mutta on se vaikeaa, kun tämä asunto täällä maalla on niin pieni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 02:45

Nainen