mikä auttaa krapula paniikki ahdistukseen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.07.2009 - 20:27

Tosi pahoissa tapauksissa voi olla parasta mennä terveyskeskukseen/lääkärille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 14.07.2009 - 13:48

Lopettamalla juominen hyvissä ajoin, ettei sitä ahdistusta tule. Terveyskeskus varmaan auttaa tuollaisessa asiassa. Määräävät jotain rauhoittavaa. Tosin en suosittele lääkkeitten käyttöä tuollaisessa tapauksessa. Eiköhän se paniikki häviä krapulan myötä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 13:49

paras lääke on, ettei juo niin paljon kun tietää että paniikki tulee.. sitten jos jo vahinko on käynyt niin hommaa homeop aconitum. Se on kaikkeen paniikkiin hyvä

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.07.2009 - 13:53

Minulle itselleni ei toimi mikäään muu kun pysyä juomasta kaukana tai sitten että juom vain muutaman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 14:11

Varmaankin olisi hyvä mennä lääkärin kanssa siitä keskustelemaan.
Parhaimmat neuvot saat sieltä ja asianmukaiset,
sekä oikean lääkityksen.
Varmaankin on joitain rauhoittavia / oireita helpottavia lääkkeitä.

Pitäaikainen alkoholinkäyttö ja yhtäkkinen lopetus voi olla terveydelle vaarallista,
riippuen tietenkin henkilön iästä ja juomaputken pituudesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 14:35

se on katkon paikka, ei siinä muu auta

"Paniikkikohtaus on helposti verrattavissa pahaan trippii. Paitsi paniikki voi kestää kolmekin päivää. Onneksi harvemmin"

www.paihdelinkki.fi/keskuste...d830959d6c

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 16:05

Tuollainen "morkkis-krapula" tulee varmaan juomaputken päätteeksi.
Loiventavat voi auttaa kunhan ei mene uudelleen kännin puolelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 16:06

Katkasu hoito on paras. Sieltä saa rauhoittavia lääkeitä nukkuminen tärkeä,että menee ohi. Ei missään tapauksessa rapula-ryypyjä. Ruokakin on turvattu katkaisu-hoidossa,mikä edistää vointia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 18:15

Jätä viinakset kokonaan juomatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 18:25

jotku syö diabamia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 19:21

Älä ryyppää, ei tule krapula eikä paniikki.
Mutta jos korkki on tullut jo nasautettua auki ja nyt pelkäät krapula paniikkia niin kannattaa ottaa yhteyttä paikalliseen AA-kerhoon. Sieltä osaavat antaa siulle oikeat neuvot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 19:46

Älä juo. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 01:48

ala juo enaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 09:18

Diapam

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 10:33

Mikä lienee krapula paniikki ahdistus, taitaa olla yksi sana joka tapauksessa.
Kun ei juo liikaa säästyy taatusti tuollaisilta itseaiheutetuilta tiloila.