Oletko tarjonnut monta veriateriaa ?

aamulaskenta kertoi että oma saldoni viime yöltä on yksitoista, sellaista se on yö luonnon helmassa

Avainsanat: veriateria punkit paarmat hyttyset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.07.2009 - 08:19

Kyllä hyttyset on saanu monta mahtavaa veriateriaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.07.2009 - 07:33

Sitä se on jos njurmelle jää njukkumaan!
Minä makasin tuvan sängyssä. Ei havaintoja verenimijöistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 07:34

Ainut punkki mikä on kinttuuni iskenyt oli Nauvossa vuosia sitten, Seinäjoen alueella niitä onneksi vähemmän. Hyttyset ei aiheuta paukamia, ja eipä niitäkään ole tänä kesänä liiemmälti näkynyt.
En voi laskea veriaterioitten määrää, kun ei jää jälkeä nahkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 08:39

en ole edes nähnyt itikkaa tai punkkia,siis 0 ateriaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 09:19

Onneksi meilläpäin hyttyset ovat olleet toistaiseksi harvinaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 09:24

Olen joko paksunahkainen tai pahan hajuinen, mahdollisesti kumpaakin, mutta en ole kelvannut ensimmäisellekkään vaikka verenimijöitä onkin liikkeellä ihan pilvin pimein ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 09:35

Yritän välttää viimeiseen saakka eli pysynyt stadissa,silti ikkunasta on kömpinyt yks inisijä ja rokottanut käsivarteen,seurauksena patti ja kamala syyhy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 09:40

Edes hyttyset eivät pystyneet eilisessä sateessa etenemään.
Eilen ei tullut osumia ja ei varmaan koko kesänä ole tullut tuota 11:sta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.07.2009 - 09:45

Joka ystävällinen ihminen neuvoi aikoinaan minulle tuotteen nimeltä Tee Trea. Jos helpottaa kutinaan, niin karkoittaa myös hyttysiä - ja ihmisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.07.2009 - 10:06

Tuolla metsässä käyn niitä syöttämässä harvase päivä. Taidan olla immuuni niille, kun ei pahemmin jälkiä jää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 10:28

viime vuonna minulla punkki rinnassa, tänä vuonna punkki koirassa (ens vuonna varmaan isännässä) muutamat itikat on metsässä syötetty, parit paarmat matonpesupaikalla ruokittu..mitä noita laskemaan, se on kesää se.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 10:43

ei ainakaan nyt viime päivinä kun ollut sateista ulkona, niin ollut siellä niin vähän että eipä ole hyttyset ihmeemmin minua imeneet. mutta yleensä kyllä ne minua kiusaavat ovat koko ajan kimpussani. yöt olen niiltä onneksi turvassa kun en ulkona nuku enkä missään teltassa.Hyttyset nehän kuuluvat muuten kesään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.07.2009 - 11:45

Pikkasen on hyttysiä syötetty. kumma kun pistoksia vaan ilmestyy mutta ei itikoita näy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 12:43

Se inisi ensin korvissani heti kun menin nukkumaan. Sitten se ininä häipyi jonnekin. Ajattelin että se löysi mehukkaat pohkeet tai koirani perseen.
No ei todellakaan. En kuullut enää ininää, mutta yhtäkkiä vasemman käteni peukalossa alkoi tuntua hillitön kutina. Se oli merkki siitä että hyttynen kävi siinä imaisemassa. Tietenkin ajattelin että ötökkä oli nyt saanut kroppansa täyteen verta, ja se menisi perse verestä pullottaen istumaan seinälle... josta voisin sen sitten nautinollisesti läväyttää kuoliaaksi aamulla.

Sitten kulahti viitisen minuuttia. En ollut ehtinyt vieläkään nukahtaa kun vasemman käteni etusormessa tuntui karmea kutina. Ja heti sen jälkeen keskisormi rupesi kutisemaan.
Nousin punkasta ylös ja mietin: - Miten sinä aina jaksat noiden ötököittesi kanssa pelleillä?

Syksyllä verta imevä naarashyttynen on kamala tapaus. Se ei ime kroppaansa täyteen kertaimaisulla, vaan se ikäänkuin piruuttaan saattaa esim. minun tapauksessani hypähdellä ihmisen jokaiselle käden sormelle imupiikillään vit....maan. Ja jokaiseta piikin tökkäisystä jää jäljelle kamala kutina!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 13:52

leikkasin juuri ruohoa pihalla ja piti lähteä välillä karkuun sitä rytiäis armeijaa.. siis olen tarjoillut vaik en haluaisi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 18:07

Mie oon niin pahaverinen eukko, että saan olla ihan rauhassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 18:52

Kyllä mökillä hyttysiä ja paarmoja riitti! Joka paikka turvoksissa, olivat meinaan jotain vampyyrimalleja, kun tuli niin isoja paukamia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 19:56

Itikat olleet viime päivinä kovinärhäköitä ja mattopyykillä teurastin monta paarmaa vertani imemästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 22:06

Yks itikan kuvatus on tullu huomaamatta ruokittua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 02:46

Liian monta