Espanjalaisia mieslaulajia?

Kuunteletteko espanjalaista iskelmä- tai pop-musiikkia? Yritän etsiä jotain hyvää mieslaulajaa, joka laulaisi espanjaksi tämänpäivän musiikkia mutta en saa irti Googlesta mitään. Onko vinkkejä Enrique Iglesiaksen lisäksi?

Lisätty: 17.07.2009 - 15:32

Kiitos palisanteri ja kaikki muutkin tiedoistanne, kyllä tuolta jo löytyy... Aion nimittäin ruveta opiskelemaan espanjaa ja kieli tarttuu hyvin kun kuuntelee mukavaa musaa :)

Avainsanat: espanjalainen artisti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.07.2009 - 01:16

Fran Perea tjs eikös ollutkin se Serraanon perheen poika, mun pikkulikat oli kuumana sen söötteihin lauluihin

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.07.2009 - 23:31

El canto del loco

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.07.2009 - 23:47

No isä Julio Enrique. Iskelmää hänkin laulaa. Ei ehkä tämän päivän musaa, mutta hänen kappaleensa ovatkin kestokamaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 00:27

No jaa,Pappa Iglesias on jo ns.vanhaa musaa,nyt muistan vain täl hetkel Alejandro Sanz-El tren de los momentos,Miguel Bose esiintynyt monen kanssa mmssa Laura Pausini- Te Amarè,Bebe-Siempre Me Quedará(Ay mut se on mujer,mutta kuuntele,kantsuu)yhtye,joka vaikuttanut paljon ja pitkään Espanjassa Mana(Mexico),Javier Alvarez-Por Que Te Vas ja tietty Jarabe De Palo-El Lado Oscuro!Hyvä!Nyt en saa päähäni muita,kun tuli niin äkkiä ja yllättäen...Kuuntelen ja paljon,mutta enempi flamenco tyylistä ns.Rumba catalanaa:Ojos de Brujoa ym.latino musaa.

Lisätty: 14.07.2009 - 09:32

Siinä se kaivattu,mitä en illalla muistant, Palisanterin listalla ;Enrique Bunbury!!Kuuntele,kantsuu sekin.Naislaulajattaria myös valtava määrä;onhan kielialuemahdottoman suuri ja tätä kautta markkinat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 03:51

Christina Aguilera hyvä ääni ja hyvät biisit.
Sori nyt lipsahti vahingossa nainen, mutta tasa-arvon takia, sekkaan soppii, kun tillaa annetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 05:50

aikamoinen lista mielaulajista aakkosjärjestyksessä täällä:
duckduckgo.com/c/Spanish_male_singers

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 09:42

Plácido Domingo, ei ole varsinainen iskelmälaulaja, mutta on todella huippulaulaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 18:06

No en ole varma onko tuo Mr. and Ms. - bändi Espanjalainen muttah..
Itse tykkään. Siinä on kyllä nainenkin.