Luetteko paljon kirjoja tai lehtiä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.07.2009 - 00:44

Sanomalehdistä tai lehdistä yleensä luen tilattua Hesaria,muita lukemisia on vaihdellen,mulla on ollut dekkarikausi tässä pitkään ruotsalaiset dekkarit,päällimmäisinä Stieg Larssonin trilogia 3.ssa kirjassa muuten mikä kiinnostaa kuten Kabulin kirjakauppias,Groznyin enkelit Åsne Seierstad´lta.ViviAnn Sjögrenin matkakertomuksia,Espanjalaisten kirjailijoden teoksia Arturo Pérez-Reverten ja kuubalaisaiheisia romskuja Gutiérreziltä sekä klassikot jo Gabriel García Marquez-Sadan vuoden yksinäisyys(monet kerrat luettu)Elää kertoakseen ym.sekä jännärikertomus kolumbialaisen huumepomon vangitsemisesta ym.(sitä mulla ei ole,en muista nimeä,mutta jännä kuin mikä).
En osaa kuvitella lukevani joltain ruudulta,sen oltava painomusteelle tuoksuva kirja,mitä voi hypistellä ja lukea,no koskaan ei tiedä mitä tulee teen,mutta just nyt.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.07.2009 - 21:49

Mikä on paljon? Olen lukenut yhteensä vähän alle 10 000 kirjaa, lehtien lukumäärää en osaa arvioida. Päivittäin luen nykyisin netistä eri maiden lehtiä. Linkkikohusta huolimatta - tässä kätevä linkki EU-maiden lehtien (yli 1 000 lehteä) kotisivuille/uutisiin maittain:
www.eufeeds.eu/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 21:50

Säännöllisesti vain Hesarin, muita lehtiä satunnaisesti miten nyt tielle osuu

Kirjoja tulee luettua 2-6 kpl kuukaudessa, riippuu miten paljon muuta puuhaa osuu tehtäväksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 21:52

Tuleehan noita luettua päivittäin mahdollisuuksien ja mielialan mukaan, sekä lehtiä että kirjoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 21:55

Kesällä tulee luettua aika vähän. Melkein jää lehtiin,romaanit odottavat sykstä ja talvea..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.07.2009 - 22:10

Luen erittäin paljon, varsinkin talvella. Kirjat ovat pääosassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 22:17

olen kausilukija.. sit kun luen luen yhtäpäätä ja sit voi mennä taas puol v ettei mitään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 23:10

Aika vähän tulee luettua vaik kirjakerhoon kuulunki.Nora Robertsin alias J.D Robbin kirjoja tykkään eniten lukea.J.D.Robbin kirjoista on melkee kaikki Eve Dallas sarjat,vain yksi puuttuu.Lehtiä tulee kaikist harvoiten luettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 23:20

Lopetan joka päivän illalla sängyssä lukemiseen. Se antaa mukavasti aikaa rauhoittua ja uni tulee helpommin kun eivät päivän asiat pyöri mielessä. Ilta-Sanomat ostan kerran viikossa tv-lehden kera. Muutoin lukeminen rajoittuu paikallislehteen ja mainoksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 23:25

Nuorena luin paljon erilaisia kirjoja, kuten seikkailu, luonto, eläimmet, avaruus, tieto yms. Vanhempana skaala laajentunut vähän joka puolelle, eli kaikkea mikä nyt saattaa yleensä kiinnostaa. Jossain vaiheessa jouduin työni takia lukemaan erittäin paljon erilaista ammattikirjallisuutta päivittäin ja jopa yömyöhään. Nyt olen sekakäyttäjä eli menee laidasta laitaan, kuten Aku Ankasta->talouslehteen tai kirjallisuuteen. Netin tulo on hillinnyt kirjojen hypistely vimmaa kummasti, mutta joskus on pakko tarttua kunnon kovakantiseen kirjaan. Mielestäni netti ja ruudulta lukeminen eivät vie kokonaan innostusta kirjoihin ja lehtiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 01:10

Ilmaisjakelulehti heili just äsken.
HJK mestarien liigassa pari viikkoa sitten,
pari projektia kesken - jatkunee vasta talvella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 01:17

lehtiä en juurikaan, ammattijulkaisuja kyllä. Aina joku kirja työn alla, joskus ammattikirjallisuutta, joskus hömppäviihdettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.07.2009 - 01:41

Kyllä minä lähes päivittäin lueskelen kirjoja.Varsinkin öisin ennen nukkumista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 03:29

Luen vain Danielle Steelin kirjoja.. koko ajan yritan jotain kirjaa lukea.. valilla enkuksi ja valilla suomeksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 10:28

Aika vähän tulee lehtiä luettua. kun näkee uutiset myös netistä päivittäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 18:07

Aika paljon lueskelen kirjoja. Tällä hetkellä luen Twilightia enkuksi. Leffan nähnyt pari kertaa ja silleen, mutta kielitaito karttuu :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 18:31

Luen keskimäärin yhden kirjan 1-2 viikossa. Olen myös sisustuslehtien suurkuluttaja ja vähintään yhden päivälehden luen joka päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 18:54

Luen kirjoja kun olen sillä tuulella, putkeen menee n.10 kirjaa. Yleensä siitä seuraa parin kuukauden tauko. Lehtiä luen mitä laatikkoon ropsahtaa, pari tilattua ja paikallislehti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 03:21

Luen, tosi paljon kirjoja. Lehtiä en läheskään niin paljon.