Niin, että onko tää Napsun juttu jotenkin piste kilpailu? Et ihan sama kun vastaat vaik " hei" niin pisteet karttuu?

Ku joskus on vastaukset ihan " vierestä". Huumoria toki, mut onko täällä jonninmoinen oma " huumori":))

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.07.2009 - 21:04

'Rekisteröidy Napsuun ja kerää pisteitä erilaisista tehtävistä, esimerkiksi vastaamalla kysymyksiin ja kirjoittamalla matkakokemuksistasi. Arvontaan osallistuvat kaikki yli 100 pistettä kilpailun aikana keränneet käyttäjät.'; sanoopi Ylläpito, mut onhan tääl ihka erilaisii huumorijutskii, nii vastauksis kuin kysymyksissäkin, varsinkin kun oppii 'tuntemaan' nää kaikki napsukaverit, jotka tosi huumorintajusii, sanoo täält hän:D

Joo, viel se, et esim. nuot juu, ei, kato googlesta,tms. ei kerrytä pisteitä, ne vastaukset yleensä poistetaan: 'Käyttäjien tulee pyrkiä kirjoittamaan muille käyttäjille hyödyllisiä vastauksia, vinkkejä ja kommentteja.'

Lähteet:
Sanoo Napsun säännöt/Ylläpito

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.07.2009 - 21:25

vaik ei oliskaan virallista kilpailua niin ainahan ne kateeks käy kaverin pisteet ja puhuttaa pöljät vastaukset

umpitosikolle tämä saattaa olla pikkasen raskas ympäristö, mutta kaikkeenhan ei tarvitse ottaa kantaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 21:39

Minulle tää napsuttelu on kivaa ajanvietettä ja onhan täältä löytynyt saman hullun huumorin omaavia ystäviä =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 21:40

Pisteitä saa joka vastauksesta ja kysymyksestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.07.2009 - 22:08

Niitä pisteitä kertyy, kun vastailee, kysyy, ja äänestää. Ei niillä pisteillä mitään sinänsä tee. Nyt on poikkeus tuo sata pistettä, jotta osallistuu kilpailuun. Ei ole siis pistekilpailu.

Lisätty: 13.07.2009 - 22:14

Jos olet lukenut Napsun säännöt, niin tiedät varmaan että yhden sanan vastaukset ovat tavallaan kiellettyjä. Ei, kyllä, No, Yes, esimerkiksi. Kai tuo hei kuuluu samaan sarjaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 22:53

Edellä saitkin jo varsin kattavan kuvauksen napsuttelun perusteista ja pisteiden kerrämisestä. Kysy kysymys 1 pistettä ja myöhemmin valitset parhaan saat taas 1 pisteen, vastaat jonkun kysymykseen saat 5 pistettä ja jos se on kysyjän mielestä paras saat 20 pistettä, yksinkertaista eikö totta. Pisteitä tulee niin, että ropisee laariin. Niillä nyt ei tee yhtään mitään rehellisesti sanottuna, mutta on ajan vietettä ja kateellista naapuria suututtaa. Todellakin on taas loistava palkinto kilpailussa, eli sellainen murkkuikäisille suunnattu musiikin soittorasia! iPod nano 8 Gt (arvo: 159 €) – Arvotaan kaikkien aktiivisten käyttäjien kesken. Vastaukset ovat vähän mitä sattuu aiheesta tietämään tai luulee tietävänsä, tai vetää kaikkia höplästä. Vaikka kolumnin ensimmäinen lause on vitsi, joskus se on myös totta. Ota tästä nyt sitten selvää? Mut sillei menee kuitenkin ja kaikki morkkaa sun vastauksia hirveesti tai no pikkusen kiusaavat, että menettäisit edes yöunes. Mutta kiva paikka ja mukavat kaverit. Tosikoilta voi palaa päreet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 00:59

OPOY&muut kertoneet jo kaiken eli tosiaan edellytetään asiallisia,tiukkoja ja tosia vastauksia,mutta kaiken kaikkiaan kivaa seurakuntaa täällä,jos kestää eikä polta päreitänsä,on joku tehnyt niinkin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 01:11

pisteitä viis, lotossakin voi voittaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.07.2009 - 01:42

Pisteillä sinänsä ole mitään merkitystä joten tuskin kukaan täällä kilpailee?
Tietty voin olla aivan väärässäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.07.2009 - 09:58

Ehkä tuo pisteen keräys on laitettu innoittajaksi. Säännöistä huolimatta täällä moni kerää viisi pistettä sanoilla: ei, kyllä, on, heh, juu jne. Joku toinen saa samat etsimällä oikeata tietoa tai vastaamalla ihan kunnon lauseilla. Meitä on moneksi.
Jospa noista täydellisimmistä vastauksista saisi vaikka 10 pistettä, niin silti nuo yhden tai parin sanan vastaajat jatkaisivat ja ylläpito ne hyväksyisi. Mielenkiintoista toisaalta: ylläpito antaa säännöt, mutta hyväksyy kuitenkin niiden rikkomisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 10:30

en minä täällä pisteitä viitsi kalastella ja niillä kilpailla. täällä on mukavaa muutenkin kuin pisteillä kilpailla.Kaverit on mukavia ja ihania, se on tärkeää täällä olooni.