Missä asennossa yleensä nukahdat tai ainakin yrität nukahtaa ?

Avainsanat: nukkuma-asento

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.07.2009 - 23:08

kylkivatsallaan, toinen polvi sivus koukussa ja toinen käsi tyynyn ja pään alla. (no jopas selitin hankalasti)

Kysyjän kommentti

Ei ollut hankalasti selitetty. Hyvin siitä tunnistin oman nukahtamisasentoni =))

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.07.2009 - 20:00

selällään jos olen vähääkään väsynyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 20:01

vaakasuorassa, milloin milläkin kyljellä tai selällään, jopa vatsallaankin joskus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 20:03

Vatsalleen tai kyljelleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 20:06

Kylki/sikiöasennoshan tuo tuntuu paremmin uni lähteen käyntiin, (jos ei mitään suurempii murheit sit oo aivokopas miul) tosin nukahan melkestä heti 2-3 minsan jälkeen, luulen ma, en oo kellosta kyllä kattonunna, nuorempana tosin aina mahallaan nukuin, en tie miksei enää tuo 'maistu', ymmärtäsin sit jos tuo masu ois niin pönäkkä, jot ois kun pallon pääl alottelis nukkumist, mut kun ei oo, oiskohan tähän jottee selitystä luomakunnal, tiiä sitten:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 20:06

Nukahtaminen tainnee tapahtua nopeammin kyljellään ja siltikin minulla uneenpääsy kestää melkein tunnin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 20:16

Kyljellään aina. Ristisanojen ratkaissujen kanssa helppo nukahtaa:)
En koskaan nuku selälläni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 20:17

Varmaan oikea kylki lähinnä.
Mahaan sattuu jos on kauan mahallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 20:19

kyljellään jalat koukussa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 20:28

Kyljellään, kun lueskelen siinä asennossa jalat koukussa, siis jäänyt sikiöasento lapsuudesta muistiin selkäytimeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 20:31

Kylkimyyryä kultaa kohti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 20:54

Kyljellään, aika tasavertaisesti molemmilla kyljillä vuorotellen, kääntyilen paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 21:08

En ole huomannut, mamma nauraa joskus, kun menet pitkälleen ja vedät peiton korville samalla hetkellä alkaa kuorssaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 21:10

Nukahdan makuuasennossa, ei muuta väliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 21:25

Yleensä kyljellään tai vatsallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 21:47

ei se ole asennosta kiinni, onnistuu ihan mitenpäin vaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 21:57

Vasemmalle kyljelle käyn ensin,mutta jos uni ei tule alkaa pyörimen kaikkin mahdollisiin asentoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.07.2009 - 22:00

Vatsallani aloitan, ja useimmiten siihen nukahdankin. Aina herään selälläni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 22:14

oikeaal kyjellä koetan ensin.. sit mahalleen, sit vasemmalle, kyllä se jossain nappaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 23:22

Joko vasemmalla kyljellä (osittain mahallaa) ja oikea jalka vasemman yli tai oikealla kyljellä (osittain mahaallaan edelleen) vasen jalka oikean yli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 23:56

Yleensä kyljellään tai ns.lepäävän lapsen asennossa;ryppy selosti vähän sinne päin,mutta kyljellään ja vatsallaan osittain,toinen jalka koukussa ja toinen suorana,pitää olla ulkona sängyn reunan yli ja ilman peittoa,toinen käsi suorana eteenpäin ja toinen tyynyn ympärillä tai...lusikka-asennossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 01:20

kyljellään niska suorana

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.07.2009 - 01:43

Kyljellään sikiöasennossa

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.07.2009 - 10:03

Vaihteleva asento. Ihan johtuen siitä mitä kohtaa kolottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 10:50

Kyljellään minä yritän nukkua ja paina poskeni tyynyyn. kylkeä käännän aika usein koska en jaksa nukkua samalla kyljellä koko jyötä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 16:32

Oikeella kyljellä sikiöasennossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 18:34

Lusikkaasennossa yleensä nukahdan, minä edessä ja mies takana. Nukutaan muutenkin aina kiinni toisissamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 18:55

Selällään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 01:35

Sikiöasennossa olen tottunut nukahtamaan, jommalla kummalla kyljellä.
Jos siis ei ole kukaan viereen kömpinyt eikä tarvitse kenellekään tilaa antaa. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 10:27

Aina vaakasuorassa, en koskaan nukahda seisaaltani.