Kuinka hyvä mielikuvitus siulla on ?

Avainsanat: mielikuvitus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 14.07.2009 - 10:05

Se kehittyi jo lapsena erittäin hyvin, kun piti keksiä niitä leikkikavereita oikeiden puuttuessa.
Liikaa sitä taitaa olla tänäkin päivänä.Ystäväni ovat sanoneetkin että minä keksin jutun vaikka kertakäyttömukista.

Kysyjän kommentti

Mielikuvitus kavereita oli miullakin. Äiti sanoi, että ulkoa kuului aivan mahoton purina, vaikka siellä ei ollut muita kuin mie. No, äiti ei nähny niitä miun kavereita ;)
Kiva uus profiilikuva siulla =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.07.2009 - 20:01

riittävän hyvä että elämä tuntuu mukavalta ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 20:04

vilkas mielikuvitus on köyhän ainut huvitus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 20:05

Miul´ on ain´olt´mahottaman hyvä mielikuvitus. Aah niitä ihania ainekirjoitustunteja kansakoulussa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 20:19

No sehän lentelee kuin lepakko pimeässä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 20:20

Mielikuvitus on todella hyvä. Aihe kuin aihe saa mielikuvan liikkeelle. Siinä vaan on yksi juttu...kaikki ei sitä ymmärrä. Mielikuvitus laidasta laitaan .....Livenä parasta ja näkee sen kuka ns. tajuaa:))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 20:27

Pakko olla jonkinlainen että keksii lapselle ihan omia satuja siis aitoja satuja, ei valheita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 20:32

Unelmien avaruus on rajaton.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 20:35

Omiksi tarpeiksi täytyy aina olla ja se tuntuu lentelevän aina paikasta toiseen. Vain taivas on rajana...tai ei oikeestaan vaan se musta-aukko ehkä, jos nyt sekään?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 20:56

Sanovat että vähän liiankin vilkas mielikuvitus välillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 21:02

Köyhän ainut huvitus on vilkas mielenkuvitys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 21:09

Minulla on mielikuvituksellisen vilkas mielikuvitus!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 21:43

Kyllä mielikuvitus lentää ihan saavuttomiin tavotteihin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.07.2009 - 21:58

Joskus liiankin hyvä. En tahdo pysyä asiassa, kun mielikuvitus lentää ties missä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 22:15

hyvä on, ehkä vanhemmiten haalistunut, mutta nuorena koulunpenkillä aika kului hyvin mielikuvitksen avulla:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 23:11

liiankin hyvä mielikuvitus. joskus saa oikein pelätä tuol hiljaisessa metsässä kun mielikuvitus rupee laukkaamaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 23:23

Hyvä on mielikuvitus.Olihan miul pienenä mielikuvitus kaveriki =). Äitini kertoi et kerra ku oltii linkis ni miun vieree ois joku tullu istuu,mut mie en päästäny.Olin sanonu et (mielikuvituskaverini jonka nimeä en muista) istuu siin =) =).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 23:57

Mielikuvitus oli mulla koulussakin täys 10,monasti 10+.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 01:21

aivan liian rikas, välillä pelottaakin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.07.2009 - 01:43

Erittäin vilkas ja hyvä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 02:31

Kyllä löytyy, vaikka onkin iän ja arkisten askareiden myötä hieman hiipunut, mutta aina kun aika on otollinen huomaa, että siellä se mielikuvitus taas on, yhä tallella. Äskettäin osallistuin kirjoituskilpailuunkin. Nuorena kirjoitin paljon, mut sekin harrastus oli monta vuotta unholassa. Nyt taas pitkästä aikaa näin kesälomalla iski kirjoitusinspiraatio. Mielestäni tuli hyvä kesänovelli. Muutenkin olen kyllä idearikas ihminen. Minulla on kaksi liikeideaakin, ja olen myös kehittänyt omia käsityötuotteita maalarikoulutukseni inspiroimana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 10:54

kyllä minulla on hyvä mielikuvitus, niin olen ainakin käsittänyt asian. Välillä kuvittelen kaiken laista hassuakin ajatusta päässäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 18:46

Mielikuvitus on hyvä, mutta hieman likainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 22:22

Ainakin mies joskus väittää, ettei mielikuvituksellani ole mitään rajaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 00:15

Niin hyvä mielikuvitus, etten tarvii käydä edes elokuvissa.