Eroaako keskustapuolueesta väkeä KEVA jupakan takia?

Lisätty: 13.07.2009 - 16:40

Korostan,että pelkkää mielipidettä haen sillä voi olla että itsekkin olen keskustalainen tai ei sittenkään vai miten se oli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.07.2009 - 18:37

Jos Korhonen ja Vanhanen olisivat vastuunsa tuntevia miehiä, eroaisivat.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.07.2009 - 16:14

Ei tietenkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 16:17

Varsinaiset puoleen jäsenet lienevät melko uskollista (paksunahkaista ja 'sokeaa') väkeä, jotka eivät pienistä rötöstelyistä ja skandaalin poikasista hätkähdä (sama koskee varmaan kaikkia muitakin puolueita).

Äänestäjien kanssa (niiden jotka harkitsevat kantaansa joka vaalin yhteydessä erikseen) sitten voi olla eri juttu, jos tätä KEVA jupakkaa ole ehditty unohtaa seuraaviin vaaleihin mennessä, niin varmaan vaikutaa, mutta toisaalta tuo äänestäjänkin muisti on niin kovin lyhyt ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 16:28

toivottavasti ainakin hakisivat edes apua , kun on tuonkin ikäistä popoota ja noin huono muistista sakkia, eihän nuo muista edes , mitä lupaavat äänestäjilleen, kun eivät muista mitä tuli sanottua, muutama aika sitten ja tehtyä... huolissaan keskustan väen muistista .. olen kylläkin nyt nykyisin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 16:34

kyllä vähäviisas vastaa niinkuin asia on,toivottavasti osa napsulaisista ei ota itteensä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 16:45

Kokomustan kannattajatkin tulee Kepuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 17:05

Keskustalaiset henkilöt ovat hyvin suvaitsevaista väkeä, lesboja ja homoja ei polteta roviolla, keskustan äänestäjäkunta elää 2000-lukua. Äänestäjät ovatkin sitten luku sinällään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 19:29

Tähän voin sannoo lyhyesti ja ytimekkäästi, että EVVK !!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 19:49

Suomalaiset poliitikot ovat senverran paksunahkaista väkeä etten usko tällaisen vielä aiheuttavan eropäätöksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 20:29

Eroavat ainoastaan pakon edessä.
Moraali on näillä (puolueesta riippumatta) melko olematonta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 21:12

Voi olla, että eroaa tai sitten voi olla että ei eroa. Voi olla, että liittyy uusia, tai voi olla, että ei liity.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 22:07

Eihän toki..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 01:11

Peesaan matildaa,mutta ennen vanhaan meillä Hgissä sanottiin,että "maalaisliitto,helsinkiläisen ystävä".

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.07.2009 - 01:46

Eipä luulisi, tosin eipä kiinnostakkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 14:23

Keva ei tietääkseni ole keskustan jäsen... puolueen jäsenet eivvät noin vain eroa eikä ole syytäkään.
Puolueisiin kuuluu valtaosa muita kuin "politikkoja" ei puolueet pysy pystyssä pienen "ammattipolitikkoryhmän" turvin.

Lisätty: 15.07.2009 - 10:40

Kärpäsestä on tehty härkänen, kait sitten vaalitappion harmitus no niin suurta tuolla vasemmiston leirissä. Demareiden äänitorvi sanoi TV-haastattelijalle kun kysyi "entäs ne demareiden tuet SDP:lle", vastasi JK että sehän on jo vanha juttu, sen kaikki tietävät eli tukeminen on jatkunut jo 25 vuotta! Tyypillistä demarisakille!
Tiedetäänhän se mutta julkaistakoon nekin sitten.
Röyhkeys ja vääryys on suurempi synti kuin huono muisti.
Näkee ettei monikaan tiedä perusasioista yhtään mitään, kun osallstuminen on vain mahdollinen äänestäminen jos sekään. Ja värisuora tietyst iilman miettimistä!