Onko joku ollut kielimatkalla Maltalla St.Julian'sissa? Millaisia kokemuksia?

Avainsanat: malta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.07.2009 - 17:20

Olen ollut kielikurssilla 2006 tosin oxfordissa. Mutta oli mielettömän hausklaa oli vaikka järjestäjän puolesta systeemit ei aina ihan toimineet. mutta jos seikkailuhenkeä löytyy niin ei kun matkaan.
Olin yksin (siis ilman omia kavereita) liikkeellä kolmen viikon kurssilla international-ryhmässä ja vaikka opetusta oli parituntia joka päivä niin suurin osa ajasta kului kaiken muun parissa :P Uusia kavereita sain pian joten hauskaa oli!

Ystäväni on ollut maltalla kielikurssilla ja oli tykännyt. Tosin hotelli, jossa piti majoittua oli purettu...majoitus tapahtui jossain lisärakennuksessa, mutta olipahan ikimuistoista.
Itse asuin perheessä saksalaisen tytön kanssa ja voin suositella perheeseen majoittumista varsinkin jos on yksin liikkellä mikäli mahdollista.

Kieltä ei ehkä oppinut tunneilla mutta kun ei tullut pyörittyä suomalaisten kanssa niin ainakin tuli englantia käytettyä. Kaverini oli maltalla suomalaisessa ryhmässä ja parin kaverin kanssa joten kieltä ei tullut senkään vertaa käytettyä mutta hauskaa oli yhtäkaikki! Lomallehan sinne yleensä mennään.

Suosittelen reissua kaikille lämpimästi olipa kohde mikä hyvänsä!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.07.2009 - 15:05

Olin Maltalla viikon kurssilla (englannin tehokurssi) joskus noin 20 vuoitta sitten. Oli tehokas kurssi, työnanataja maksoi.
Jos nuoriso kyselee, tehokkuudesta en tiedä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 15:36

Olen ollut kielikursseilla Reeperbahnilla 1964, ja sanaakaan ei tavinnut puhua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 10:01

Siellä on kuulemma kova kuri alkoholin suhteen - seuraavana päivänä kotiin, jos et noudata sääntöjä.