Kun ostatte kosmetiikkaa, vaikuttaako ostoksiinne se, ettei tuotetta ole testattu eläinkokein?

Avainsanat: puput

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.07.2009 - 11:14

Kyllä minä pyrin ostamaan sellaisia tuotteita jotka ei ole testattu eläinkokein.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 13.07.2009 - 10:29

En osta kosmetiikkaa, eikä vaikuta siis ostopäätöksiin. Ai joo, ostan joskus kosteusvoidetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 10:37

Ei vaikuta, mutta se onko tuote kovin hajustettu, vaikuttaa. Eli en voi käyttää hajutsettuja tuotteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 10:59

En yleensä pohdi eläinkokeita, kun ostan deodoranttia tai partavettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 11:03

enpä ostele juuri mitään ja silloin harvoin kun ostan, ei muistu edes mieleen moinen seikka

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 12:18

Vaikuttaa aika paljonkin. Tuotteet, joita ei ole testattu eläinkokeilla esim. luontaistuotteet ovat suuri anafylaktisen shokin vaara.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 12:27

harvemmin tulee ostettua kosmetiikkaa, mut jos satun joskus ostamaan niin ei tule mieleenkään miettiä eläinkokeita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 12:34

Minä ostan kasvojen tuote käsittelyyn tarkoitetut aineet Oriflamelta , joita ei ole koskaan testattu eläimillä , vaikka kasvoihini kasvimargariinia laittaisin , olen tämän tuoteryhmän vakiokäyttäjä En koe mitään huonoa omantunnon pistelyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 12:46

Ostan jonkunverran kosmetiikkaa,mutta en ikävä kyllä ajattele asia.Oletan,että EU on hoitanut senkin asian.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 13:06

kaikkia kosmetiikka tuotteita testataan eläimillä,joten en osta kuin saippuaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 13:17

Ostan niin vähän, etten ole tullut tarkistaneeksi asiaa. Toivon, että tuotteita e ole testattu eläimillä. Se on väärin. Jos tietäisin sen, jättäisin tuotteen ostamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.07.2009 - 14:04

Kyllä vain vaikuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 15:19

Kuten esim. Body Shopin tuotteet?
Jonkun verran, mutta ei noista ota erkkikään selvää kuinka joku suolankiteen alihankkijan alihankkija sen on testannut. Tietoisesti en osta, mutta harva valmistaja tuollaista myöntää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 16:05

ei ole vielä vaikuttanut ja toivottavasti ei koskaan vaikutakkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 17:27

ei vaikuta. olisi kyllä varmaan aika tekopyhää minulta kun kuitenkin joutuu eläinkokeiden kanssa tekemisiin opiskelussa... Valitettavasti niin paljon kun puhutaan vaihtoehdoista niin eläinkokeet on ainoa tapa toistaiseksi tutkia vaikutuksia koko elimistöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 20:02

Kyllä vaikuttaa. Onneksi nykyään löytyy lähes mitä tahansa kosmetiikkaa, jonka testaamiseen ei ole käytetty eläimiä.