missä parempi vaihtaa rahaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.06.2008 - 21:09

vähän riippuu siitä minkä maan valuuttaa ja kuinka paljon tarvitset, yleensä ennakkoon vaihdettaessa Forex on ihan hyvä ja kätevä, miksei myös pankit vaikkapa lentokentällä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.06.2008 - 21:14

kiitos,kysymys ruotsin kroonasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2008 - 21:40

Itse olen luottanut Forexiin, www.forex.fi. Isompia summia tai harvinaisempaa valuuttaa vaihtaessa kannattaa varata valuutat jo etukäteen Forexin nettipalvelusta (tai puhelimitse). Forexin vaihtopalvelu on siitäkin kätevä, että ylijääneet kruunut ja muut ulkomaan valuutat voi kotiin palattuaan vaihtaa Forexissa maksutta takaisin kuittia vastaan.

Ruotsin kruunuja voi vaihtaa myös mm. satamissa, laivalla sekä hotelleissa ja lentokentillä sekä lukuisissa rahanvaihtopisteissä Ruotsissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2008 - 10:07

terminaalisaa, laivassaesim.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2008 - 10:49

pankki tai forex

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2008 - 13:19

matkalla olen vaihtanut missä nyt on tilaisuus ollut. tietysti hieman katsonut kurssia - mutta on turha pilata lomaa sillä että juoksee puoli kylää läpi säästääkseen jokusen centin.
prahassa opas varoitti "huijarikojuista" joita välttää.
-matkaaja70-

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2008 - 17:29

Laivassa kun vaihdat, niin sitten on sekin murhe pois päiväjärjestyksestä.