Mitä teette työksenne? Tai minkä alan kouluja on tultu käytyä? :)

Lisätty: 13.07.2009 - 19:10

Itse olen ammatiltani pukuompelija ja työskentelen nyt pienessä kangaskaupassa. ^^

Kiitos vastauksistanne, todella mielenkiintoista lukea näitä. :)

Avainsanat: koulutus oma ala työ

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.07.2009 - 23:35

Koulutus kemiantekniikka erittelemättä suuntaa, nykyisin nautin elämän hedelmistä. voi herätä milloin vaan ja toteuttaa haaveitani eli vailla sitä mitä en kaipaa=TYÖ

Lähteet:
Köyhäpoika rahallisesti mutta rikas elämämänkokemukslla

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi!
Rehellistä puhetta. :D

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.07.2009 - 21:02

Olen metallialan yrityksessä varastossa töissä. Kouluja olen käyny autoalalle kaksi erilaista ja metalliin yhden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 21:06

Olen opiskelija ja pääaineena biologia, genetiikka. Töissä aina välillä kun opinnoilta kerkiää kaikissa mahdollisissa duuneissa postissa, siivoushommissa tai mitä ikinä sattuu olemaan tarjolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 21:59

Olen ohjaajana kehitysvammaisten asuntolassa. Valmistuin lähihoitajaksi viime joulukuussa. Peruskoulun jälkeen menin kauppaopistoon ja valmistuin merkonomiksi sihteerilinjalta. Olen käynyt myös sosiaali- ja terveyden huollon osastosihteerikurssin ym.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 22:26

Terveysalan koulutus aiemmin, myöhemmin sosiaalialan koulutus. kriisityössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 22:35

Elämänkoulua liki 70v ja tällä hetkellä "oloneuvos".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.07.2009 - 23:06

Kaupallinen koulutus ja työttömänä ollut jo pitkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 23:09

Olen kokki mutta en ole tehnyt sitä hommaa koskaan työkseni, kokkaan tosin joka päivä joten hukkaan ei ole tuo koulu mennet.
Viimeksi työskentelin kehitysvammaisten parissa, nyt lomalla työelämästä perhesyiden takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 23:31

Vain peruskoulu käyty.Ei tuo koulun penkil istumine innosta.Paremmi oppii tekemäl ku kirjoista lukemal...mie ainaki.Erilaisia aloja tullu kokeiltua pätkis,toimistoa,kahvilaa,remonttia,urheilukentän hoitoa jne.Täl hetkel asiakas palvelu työs ens kuun 17 päivää asti.Saa sit nähä siirrynkö keittiö puolelle vai vapaalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 00:12

Viel yläasteel.. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 00:14

Vapaaherran päiviä vietän ja runoja kirjoittelen. Matemaatikko koulutustaustana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 00:30

Kaikkea on tullut tehtyä ja varmaan vielä tehdäänkin. Mun elämänfilosofia on: jos elämä on yhtä juhlaa, ni siit tulee arkee - mikä sit on juhlaa? ...elämä. Elämäni hyödyllinen opetus on se, että idiootit ovat usein oikeassa. Elämä on vain vadillinen mansikoita. Eipä ole juuri mitään helpompaa kuin elää huonosti ja kuolla hyvin. Televisio on opettanut että ihmiset katselevat mitä tahansa ennemmin kuin toisiaan. Vain ensimmäinen pullo on kallis. Jos ihmiset tietäisivät miten terveellistä konjakki on, he joisivat itsensä hengiltä. Elämä on kuin sardiinipurkki -- kaikki me etsimme purkinavaajaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.07.2009 - 02:24

Ylä-asteen jälkeen pidin monta vuotta väliä, sanokaa vaan laiskaksi!
Sitten menikin työkkärin kirjoilla ja työllistettynä jonkin aikaa,nyt sairaslomilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 07:58

Olen ylioppilas pohjalta työskennellyt , ensin vanhempieni yrityksissä ja tehnyt kaikenlaista siellä. Ravintola alalla vierähti useampi vuosi ja sen jälkeen elintarviketeollisuudessa 12 vuotta , kouluttajana sekä kielitaitoisena opastin Suomen työkulttuuriin henkilöitä jotka käyttävät täältä siirrettyjä laitteita omiin maihinsa, työttömiä oli sen jälkeen täällä paljon.Kouluttauduin työni ohella ammatteihin jotka sopivat minulle, työaikani sain aina soviteltua koulutuksen osalta työnantajan rytmiin. Nyt olen työkyvyttömyyseläkkeellä pahan selkävammani vuoksi. Minulta jäi paljon annettavaa vielä työelämään, mutta näin pahasti voi käydä, näinkin nuorena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 08:09

Kaupallista alaa olen opsikellut ja saman alan töitä teen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 09:14

Peruskoulu, kauppakoulu ja ATK:n ja palkkahallinnon kurssi.
Töitä olen tehnyt elintarvikekaupassa kassalla sekä palvelutiskillä. Pubissa tarjoilijana, kahviossa vastaavana. Parissa leipomossa puhelinmyynnissä sekä tuote-esittelijänä.
Tällähetkellä työskentelen pienessä lähileipomossa, missä teen erilaisia työtehtäviä. Leipurien aputyttönä, puhelinmyynnissä, leipomon myymälässä ja tuote-esittelijänä. Monipuolista =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 10:01

matkaopas,rakennekynsiteknikko,kauneuskonsultti etc. Monenlaista koulua tullut käytyä. Tällä hetkellä lomalla ja syssyllä taas duunia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 10:58

Kirjapainoalan jon vanhentunut koulutus takana, lähihoitaja ja nyt käyn oppisop. myynnin ammattitutkintoa... elämä on yhtä oppimista :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 11:02

"Kouluni" on yliopisto, sitä ennen myös muita opintoja sekä kotimaassa että ulkomailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 13:06

peruskoulu, nyt jonki aikaa työttömänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 14:08

köksänä toimin , erillaisilla kurseilla käynyt , viimisin oli yrittäjä kurssi ja yrittäjänä toiminkin , kunnes lääkäri pilas terveyden ja olen nyt eläkkeellä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 15:12

Olen koko ikäni 7-vuotiaasta lähtien ollut kouluissa. Nyt olen ollut eläkkeellä kaksi vuotta ja nautin sen tuomista eduista ja mahdollisuuksista.