Kuopion torilla tapahtui taas ! Poliisi otti vauvan pois humalaisilta vanhemmilta torilla. Mikäs se olikaan vaarallisin paikka?

www.mtv3.fi/uutiset/rikos.sh.../07/913879

tällä kertaa ei sentään ammuskeltu

Avainsanat: kuopion tori huostaanotto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.07.2009 - 00:39

Ikäviä uutisia, mutta tässä on varmaankin syyllinen? Savolainen karkasi mielisairaalasta. Syy: Pakko paeta.

Kysyjän kommentti

niinhän se on, että kun on tarpeeksi ikäviä asioita, ei jaksa muuta kuin nauraa (hysteerisesti)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.07.2009 - 20:20

Kyllä on sairasta sakkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 20:25

Onpas taas tosi vastuuntuntoiset vanhemmat. O.o'

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 21:30

Mahtaa omaa tuntoa kolkuttaa, kun pää selviää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 22:24

Onneksi on paikkoja olemassa, johon lapset voidaan kiireellisesti sijoittaa . Kaikilla vanhemmilla ei ole ymmärrystä siitä mikä on tärkeintä silloin kun vauva on hankittu. Tässä tapauksessa viina ja kaverit veivät voiton.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.07.2009 - 23:03

Missä on nuorten äitien vastuuntunto? Ja näillä pitää vielä olla lapsi. Ei voi ymmärtää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 00:15

Poliisin kanssa aika turvallista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 00:16

Todella ikäviä asioita.Se vaarallisin paikka paikka oli > 5000 asukaan kuunta suhteutettuna väkilukuun
www.iltasanomat.fi/uutiset/k...id=1709819

Lisätty: 13.07.2009 - 00:23

Tai sitten Kouvolan Kuusankosken Voikkaa jota ei ole näköjään tilastoitu?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.07.2009 - 02:25

No johan on taas torilla tapahtumat..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 07:43

siinäpä esimerkilliset vanhemmat. onneksi sentään ohikulkija ilmoitti tapahtuneesta, miten olisikaan vauvan käynyt,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 09:17

Onneksi löytyy vielä vastuuntuntoisia ja välittäviä kanssaihmisiä.