Mitä mieltä olette kielilävistyksistä?

Ovatko ne mielestänne ihan kivoja, ette ymmärrä niitä vai miten?

Avainsanat: kielikoru kielilävistys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.07.2009 - 16:20

kamalia.. ensimmäiset kaksi viikkoa kuulemma ei saa syötyä ja sitten se kilinä ja kalina suussa.. olen keskustellut ihmisen kanssa jolla oli, siis tieto on faktaa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.07.2009 - 16:23

luulisi että se haikertaa ja kaikertaa kielessä ja tuntuu ylimääräisenä , mutta kaipa siihenkin tottuu.
varmaan olisi hyvä dieetti, muutama aika menisi ennkuin pystyy syömään kunnolla, kertovat ne jotka sen ovat ottaneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 16:40

mielestäni kaikki lävistykset vois jättää tekemättä, suu ja sukuelimet nyt tulisi rauhoittaa ensimmäiseksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 16:56

mä en ymmärrä niitä ollenkaan että pitää laittaa. mun tytön avomiehellä on sellainen kielessä. en ymmärrä miksi sillä se on. korva korut vielä ymmärrän mutta en muita lävistyksiä lainkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 17:00

Ehkä olen niin vanhanaikainen etten oikein ymmärrä MIKSI joku haluaa kieleensä lävistyksen.. Itse kokisin asian epämiellyttävänä enkä siis niistä pidä. Toivottavasti lapseni eivät sellaista kamaluutta koskaan tule itselleen haluamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 17:30

En ymmärrä, miksi pitää saada ensin kieleen reikä, ja sitten siihen vielä joku kilkutin.Korvakorut ymmärtää ja napakorut on siedettäviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 17:49

En voi ymmärtää ja vähäviisasta kopioiden esim naisen sukuelimet??? Mikä helinä ja kolina ja infektiovaara. Taitanee ollal latva lahompi kuin itselläni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 18:01

Ne ovat inhoittavan näköisiä, oli ne missä kehonosassa vaan, sellaista ihmistä en voi ymmärtää joka itseänsä lävistyksillä koristelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 18:03

tälle sivustolle ei voi kirjoittaa syytä miksi niitä laitetaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.07.2009 - 18:06

Kielilävistys on kamalan näköinen, puhe sössöttää kuin humalaisella. Siinä syitä ihan tarpeeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 19:08

Aivan kaameeta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 19:24

En kannata!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 19:31

Ainoastaan korvikset hyväksyn. Miksi laittaa kieleen ?? Saattaa joskus sieltä hieman pilkahtaa puhuessa. Lävistys kieleen varmaan koskee aivan sairaasti.
Työkaverini tytär oli käynyt kielilävistyksen salaa vanhemmiltaan, mutta paljastui kun kieli turvonneena ei pystynyt syömään, ei kunnolla juomaan eikä puhumaan.
En näe mitään syytä ottaa kielikorua !!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 19:33

Olen munkin kanssa samaa mieltä, täällä on liikaa alaikäisiä jotta voisi syyn kertoa. Minulla itsellä on ollu silmäkulmassa koru mutta se ikävästi kasvoi siitä ulos.. Nenässä on myös ollu koru, jokunen vuosi sitten uimassa ollessa se koru irtos ja kotos enkä hommannu uutta. Se on harmittanu mua tosi paljon, mä tykkäsin siitä. Itse en tuonne alakertaan laittais koruja, mutta kieleen voisin vaikka laittaakin. Ja kielikoru EI kilkata ja kalkata yhtään.. hahahaaa!! On tainnu joku muu kilkattaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 19:37

en tykkaa, varsinkaan kun kaikki aina 'leikkii' niilla, tai siis vaantelehtii sen kielensa kanssa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 19:47

On ihan kamalia,ihan ällöttää ajatuskin koko asiasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 20:13

En itselle kyllä ottais kieleen lävistystä, mutta jos joku haluaa niin suomi on vapaa maa! :D Että ei minulla ole niitä mikään vastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 20:30

Kuulun myös kategoriaan;en ymmärrä,varsinkin kun voi tulehtua pahasti ja koko suuvärkki olla täynnä lävistettyä,tulehtunutta kieltä.Oikeastaan korvakorut on ainoita lävistyksiä mitä ymmärrän ja sitä paitsi harmittomia,sitä ei voi sanoa sp-elimiin tehdyistä,esim.onko se miehen hepin päässä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 21:31

Kannattaa, ihan hienoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 23:15

Turha, korvakoru on ainoa lävistys mikä täältä löytyy ja on suht normaalia.
Suutelukin on varmaan vaikeaa kun on naamataulu täynnä romua,
tai tietysti kaverilla kilahtaa samalla lailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 23:34

Yök,yök,yök,yök,yök,yök ja viel kerra yök.Mite joku voi sellasen ees ottaa.Kielihä on aika arka paikka.Miten sen kans voi syödä ja antaa kieli suudelman,en ymmärrä.Ite en vois kuvittellakkaa ottavani sellasta tai et partneril ois kielikoru.Mitä järkeä ottaa koru joka ei paljoa näy,ellei sitten kävele kieli ulkona kuin koira.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 00:18

Turhaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 02:03

En ymmärrä sukupuolielimet-, suu-, nenä-, kielilävistyksiä.
Korvakin laitattuttaa miettimään ainakin kuvan perusteella.
z.hubpages.com/u/162253_f260.jpg
Selkäleikkauksissa olisi kyllä kätevä olla tämä.
media.photobucket.com/image/...pics-3.jpg
Kauneus kruunaa kaiken.
mediaserver-2.vuodatus.net/g...074489.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.07.2009 - 02:28

Noh jos joku tykkää tykätköön.
Minulle aivan sama,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 10:38

Kaikki lävistykset ovat mielestäni epämiellyttäviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 12:45

Hyväksyn ainoastaan korvan lävistykset naisilla. Kaikki muu on turhaa ja tarpeetonta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 10:07

Tulee mieleen hygienia-asiat- tai siis oikeastaan epähygienia.