Mikäpäs on ollut mukavinta tässä sunnuntai-päivässä?

Kategoriassa mikä vaan.
Itsellä ollut tavattoman raskas työpäivä eikä oikein mitään ilonaihetta. No ehkä jotain jos oikein tarkasti miettii. Eräs ystävä soitti ja kyseli kuulumisia. Tuntui hyvälle, että edes joku oli sen verran kiinnostunut. Ulkona kylmää ja vettä sataa..taidan kaivata lepoa.

Avainsanat: sunnuntai tapahtuma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.07.2009 - 17:07

Kyllä tämä päivä on ollut mukavuuksia vailla. Auton jarrupalat oli väärät, joten laina-autolla töihin huomenna, vintille ei tule valoa ja se olis siivottava, kaapissa ole mitään ihanaa syötävää, vettä satanut miltei koko päivän ja puhelimesta loppui saldo..
Taidan lähteä kioskille suklaa-ostoksille niin se olis sit tän päivän kohokohta- mukavinta tähän mennessä..

Kysyjän kommentti

Kiva tuo suklaa...sehän se on oiva päivän pelastus.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.07.2009 - 15:40

No uiminen. VIHDOINKIN kesä keitti veden joenrannan pikkupoukamassa eli eihän sieltä malta pois pysyä paitsi tämän aterianjälkeisen napsuhetken.
Pulikoimisiin!
Sointu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 15:42

Eipä tässä oikeen mitään ole tapahtunut, tietokoneella olen istunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 15:43

eipä oikeen mitään ole tapahtunu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 15:53

leppoisaan oleskelua,
käväisin golf-kentällä katselemassa alle metrin mittaisten swing harjoittelua,
voi sitä innostuksen määrää (ja oppimisen nopeutta), ihan kateeks käy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 15:57

Ootan et ruoka olis valmista, pääsisin syömään (oon nälkäkuoleman partaalla) ja sit sen jälkeen lähtisin tonne noin hiukan "landelle" kavereitten kans hillumaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.07.2009 - 16:07

Ei ole mitään mukavaa tapahtunut. Mutta aika on kulunut, kun kaksi tuntia vierähti Napsulaisten kuvia katsellessa. Niitä on niin paljon, että taitaisi mennä viikko, kunnes kaikki olisi nähnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 16:09

eipä täälläkään oo mitään ihmeellistä tapahtunut, koneella istunut ja lenkillä käynyt ja silloin tällöin syönyt pikkasen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 16:18

Kävin Torikeskuksessa ja kuinkas ollakkaan siellä esiintyi uusi tangokuningas.
Kauppareissulla sai kuunnella tangon taikaa. Vaikka huono akustiikka niin lauloipas komiasti, olisipas pitänyt olla videokamera mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 16:47

No eipä ole ihmeitä tälle päivälle minulla. kysymyksiä tänne napsuun laittanut. ja välillä vastaillut kysymyksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 19:26

Ladataan akkuja alkavaa raskasta työviikkoa varten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 19:34

Mukava vierailu päivä savonlinnassa tyttären syntymäpäivillä ja vanhaa äitiä tervehtimässä.
Nyt kotona ja sauna lämpiämässä ja sit voikin aloittaa keräämään voimia työviikolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 19:37

Tyttären kanssa piristävä pyörälenkki. Näki tuttuja matkalla,niin lenkki venähti vähän pitemmäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 20:27

Ainut lomapäiväni. <3
Sain katsoa elokuvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 20:31

Muuten pilvistä ja työn ja opiskeluntäyteistä päivää piristi puhelut muutamille ystäville ja kullan kokkaama herkkuruoka :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 20:34

Sunnuntain mukavia hetkiä tarjosi aurinko joka koko aamupäivän piilosillaolon jälkeen tuli esiin iltapäivän alussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 23:17

Pääsin uimaan ja tapasin kavereita.
Sade loppui ja pyöräilin lahdessa noin 30km.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 00:19

vierailu tutuilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 02:09

Vesien äärillä ja toivottavasti huomenna ei sada, niin pääsen taas tennistä pelaamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.07.2009 - 02:28

Löhöily

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 10:49

Sunnuntaipäivä meni maalla, laitoin "pyhäruokaa" jonka kera erinomaista Portugalsita ostamaani punaviiniä. Katsoimme formulat livenä saksalaiselta kanavlta. Illansuussa tultiin takaisin kaupunkiin. Oli ihan kohtuullinen, aurinkoinen sää.