Oletteko eläin rakkaita? Eli omistatteko kissan tai koiran vai jonku muun ihanan kotieläimen. itse olen eläin rakas. Käärmeistä en

pidä enkä myöskään hämähäkeistä. minusta ne eivät ole kivoja koti eläimeksi. Meidän musta kissa menee apuun jos tyttömme itkee sille tulee hätä auttaa sitä.et kyllä se on ihana ja viisaskin mokoma.

Avainsanat: onko teillä kotieläimiä kissoja;koiria hamstereita ynnÄ muita

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.07.2009 - 13:26

Minä olen eläinrakas , minulla on aina ollut kissa nyt on 2 kissaa, lapsillani on koiria , kyllä nekin on minun kavereita.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.07.2009 - 13:38

Tykkään eläimistä, mutta en omista itse mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 13:42

Tykkään eläimistä, mut en omista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 13:48

Kyllä olen ja koiran kanssa eletään.
Eilenkin sattu semmonen, että kottiin souvellessa hyppäs aenakiin kymmenkilonen haaki venneeseen. Minä paeskasen sen takasin järveen ja sonon jotta elä luulekkaan suavas tiältä ilimasta kyytijä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.07.2009 - 14:35

Olen eläinrakas ja kissan kanssa elelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 15:02

Omista kaksi kissaa (Liinu ja Valtsu). Käärmekin olisi ihan kiva lemmikki, mutta on se vähän karmiva, semmoinen luikertelija. Hämähäkkiä ei ikinä voisi ottaa, ei tarvitse nähdä kuin pieni suomalainen hämähäkki lattialla, niin saatan kyyhöttää sängyn päällä tuntitolkulla. Enkä liiku mihinkään, ennen kuin olen varma, että se on lähtenyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 15:55

eläimet on ihan jees, mutta mieluummin seurailen niitä luonnillisissa elinympäristöissään ..

(joskus oli koira)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 16:22

tykkään eläimistä kissoista maatilan eläimiin asustelen possun ja koiran kanssa =D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 19:37

Rakastan eläimiä yli kaiken. Omistan kaksi suurta sesseä ja kaksi angora kissaa. Näiden kanssa eletään ja asutaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 19:42

Olen eläin rakas, naisethan ovat ;)
Miulla on aina ollut kissa ja joskus pikkutyttönä kani.
Nyt miulla on 8-vuotias tyttökissa, leikattu. Aivan ihana, kiltti, hyvätapainen ja tykkää saunoa.
Kissa on tällaisen laiskan ihmisen lemmikki, ei tarvitse lähteä ulkoiluttamaan.
Miun kissa on ns narukissa. Ulkona juoksunarussa kuin koirat tai sit vapaalla kun olen itsekin pihalla. Tykkään myös koirista.
Mikäänlaista käärmettä, liskoa tai rottaa en halua lemmikiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 19:50

Kyllä olen eläin-rakas. Tyttären koira on paljon meillä hoidossa. Sanomme aina kun tulee,että meidän otto-poika pääsi hoitoon. Santtu kylllä nimeltään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 20:13

Olen eläin-rakas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 23:22

Olen kyllä, tänään hätistin oravan pois keskeltä tietä ja koiran joka uimaralla yritti napata pieniä sorsanpoikasia. Hämähäkit viskaan ulos ja lukit saavat asua samassa mökissä ja pyydystää kirvoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 23:59

Erittäin eläinrakas olen.On ollu akvaariokaloja,degu (torvimyyrä) ja 2 marsua.Marsujen jälkee tuli chinchilla joka on nyt 7 v ja äidin seurana.Itelläni on täl hetkel 2 kissaa.Sulo on vuoden ikäne villi vekara.Sulo on maatiainen ja ei ymmärrä et kissat inhoo vettä.Tassut sutien syöksyy paikalle ja asettuu tiskialtaaseen ku rupeen kahvia keittää.Ei oo moksiskaa ku kaadan vettä sen päälle,välil ottaa jopa huikat.Eräänä iltana piti avittaa ku iso itikan kuvatus ei suostunu tulee katon rajasta pois,et Sulo ois ite saanu sen pyydystettyä.Itikan tapettuani näytin,et tuossa,johan rupes hurina kuulumaan ja pisteli itikan poskeensa.Piki taas on 3 v maatiaine.Todella arka ja kiltti kaveri.
Lisäks oon vapaaehtois työssä löytöeläin kodissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 00:22

Punakorvakilpikonnat ovat uiskenneet akvaariossa 12 vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 02:22

Kyllä tuo meidän pikimista 13v Kazakstanilainen kisu(Pirskatti) on niin hellyyttävä ja toisaalta niin itsepäinen että ei voi olla tykkäämätä.Lapsena oli kissoja kultahamsteri maakilpikonna ja gerbiillejä tosin ei yhtäaikaa.

Lähteet:
Niin ja se nalle mökillä meinasi unohtua

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.07.2009 - 02:31

Kyllä olen, erittäin elukkarakas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 10:12

Olen erittäin eläinrakas. Kaikenmaailman karvaturrit ja muut ovat niiiin lähellä sydäntä. Kissut kirmaa tällä hetkellä kotona ja jos olis isompi talo (kerrostalo) :D olisi se täynnä kaikenlaisia otuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 12:59

Ovat eläimet mukavia, mutta on niistä vaivaakin. Nyt minulla on huollettavana tuo tyttärelle hankittu pikäkarvainen mäyris, makailee par'aikaa tuossa sohvalla kiinni kyljessäni. En voisi sanoa sille pahasti, vaikka se tekisi mitä tahansa. Yleensä se ei teekään mitään tuhmaa. Se on jo kahdeksanvuotias, sydänvikainen, joudun varmaankin pian viemään sen lopetettavaksi. Olen päättänyt, että se saa olla viimeinen koirani. Uutta en enää ota kärsimään huonosta hoidosta, jota se saa minulta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 16:24

kyllä rakastan eläimiä, meillä on ollut akvaariokaloja, seeprapeippoja, undulaatteja , kissoja kakkiaan 4 , ja nyt on tyttärellä 2 kiinanharjakoiraa sekä veljelläni kultainennoutaja , joita saan hoitoon .myöskin pojalla 3 sefferiä ja .koiria käy tuos lammessamme uimassa omistajiensa kanssa viikottain, jot on täällä mäessä karvakuonoja vällillä enenmän ja välillä vain nuo meidän tämän hetkiset otto 7v ja punapää onni3v jos nyt muistan oikein tuon iän= kisuja ovat...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 18:32

Nohh. Mulla on kissa,koira ja Chinchilla.. Kuvauksessani kyl lukee sekin juttu..xD

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 10:42

olen eläin rakas mulla on kissa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 11:46

meillä on sekä koira että kissa..eli kultainen noutaja ja maatias kolli