Kumpi on parempi vaalea vai tumma? Tuumatkaa itse mitä ajattelen tällä? kyllä kait jokaisella on jokin mielipide tästä.

Avainsanat: vaalea vai tumma kumpi on valintasi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.07.2009 - 12:38

Tumma

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.07.2009 - 12:43

oluesta puhuttaessa olen tummien kannalla,
tytteleistä puhuttaessa olen huomattavasti avarakatseisempi
saatampa tykästyä vaikka sekaväriseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 12:47

tumma

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.07.2009 - 12:51

Mieluummin vaalea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 13:27

jos miehistä puhe, tumma on ollut valttia tähän asti,

suklaasta jos on kysymys, tumma suklaa terveellisempää,
mutta kyllä fazerin sininen parempaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 13:29

Minusta vaalea on parempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 13:34

Tumma

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 14:03

Suosin sekä hiuksiltaan että iholtaan vaaleita naisia, koska liittävät heidät viattomuuteen, puhtauteen, vaatimattomuuteen, neitseellisyyteen, haavoittuvuuteen ja hyvyyteen.
Joka tapauksessa evoluutio on karsimassa blondit pois. Pois karsiutuminen johtuu siitä, että:
1) blondit ovat keskittyneet maantieteellisesti rajalliselle alueelle, ja tuolla alueella synnytetään vähemmän lapsia kuin maailmassa keskimäärin
2) blondien asuttamilla alueilla ei pidetä omaa kulttuuria arvossa, vaan sallitaan rajaton maahanmutto

Eli kyse ei ole varsinaisesta blondien heikkoudesta, ellei sitten ole niin, että vaaleahiuksisilla on myös nuo kaksi ylempää kohtaa aikaansaava itsetuhogeeni. Joka tapauksessa blondi on blondi, vaikka voissa paistais.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 16:16

keskiruskea:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 16:17

Tumma parempi,mutta vaalea menee korvikkeena ja miks ei menis parempanakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 16:40

vaalea on vastaukseni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 19:02

Jos miehistä puhe niin tumma mies vetää minua ainakin enemmän puoleensa kuin vaalea. Jos naisista niin tietty vaalea, koska itse olen sitä....Väreissä yleensä pidän vaaleista sävyistä enemmän kuin tummista ja se suklaa on sitten Fazerin vaalea suklaa ja olut tumma. Mitenkähän tämä nyt oikein meni, mutta jotenki noin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 19:08

Tumma tällä hetkellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 19:41

No, vaalea ilman muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 19:48

Suklaa tummana.
Olut tummana.
Mies ristiverisenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 19:55

Kyllä tumma ja tulinen on hyvä juttu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 22:53

Tumma niin leivässä kuin ihmisessäkin.
Liian tumma on kuitenkin liikaa kummassakin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 23:43

Suklaa,kahvi ja leipä mahdollisimman tummaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.07.2009 - 02:32

Tumma.