Täällä kova tuuli ja sataa,entäs teillä????

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.07.2009 - 11:26

sataa sataa ropisee, ei tuule pahemmin

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 12.07.2009 - 10:13

Pientä tuulta. Nyt ei sada, mutta yöllä tuli vettä reippaanlaisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 10:50

sataa ropsottelee mennen tullen. +16 C lämmintä kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 11:42

Nyt lämmintä +19 ja auri paistaa,mutta yöllä on ropsassut vettä aika reippaasti,meillä päin-täällä-alkoi alkuillasta hämärtyä sadeseurauksin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 12:00

En tiiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 12:26

Hesassa
etelätuulta 6 m/s; puuska 9 m/s
paistelee, vähän kumpupilviä ja reilut parikymmentä lämpöastetta
ei hassummin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 12:35

Kyllä täällä koko aamun satoi nyt vähän selkeni. ja koko yön satoi täällä Jämsänkoskella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 12:41

Loistava kesäsää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 16:42

lämpötilaa en tiedä mutta arska paistaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 18:52

Roissa kaunis ilma ollu koko päivän. Lämmintä 20 ja välillä yliki. Oikein kiva kesäinen päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 19:40

aurinko paistaaa taalla floridassa ja lamminta on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 19:44

Koko sunnuntai päivä jouduttu olemaan sisätiloissa. Sadekuuroja jatkuvasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 22:50

Koko yön satoi mutta mitä pidemmälle päivä meni sitä kauniimmaksi se muuttui täällä lahdessa. Frisbeegolfkenttä oli kuitenkin yön satamisen jälkeen käyttökelvoton joten kävin syömässä abc-asemalla, kaupoissa ja uimassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.07.2009 - 02:33

en ole sadetta bongannut, tosin sisätiloissa olen suht päiväni viettänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 12:53

Eilen oli oikein kiva päivä. Tein oviremonttia sahaamalla listoja vaihdetun oven karmeihin. Välineet olivat aataminaikuisia: sahana lastensaha, jonka veljeni sai täytettyään kuusi vuotta. Sillä sahasin pitkän laudan kapeammaksi. Se kesti ehkä n. tunnin. Ei tarvinnut kuntosalille mennä.
Mutta olisihan sen helpommallakin saanut. Koneita ei vain ollut lähimailla ja miestyövoima 180 km päässä.