Eikö nykisin tango kuningasta ja kunigatarta valita erikseen? Osuiinko oikeaan?

Lisätty: 11.07.2009 - 22:29

Minulla on erittäin täydellinen tietämättömyys mutta ei toi likankaa tieto näy olevan sen parempi.Miieluummin katon formulaa jos hallit. pj.ei toisin päätä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.07.2009 - 22:01

Nyt valittiin vaan yksi kuninkaallinen.. Kyllä minusta ainakin oikeaan osui. En ymmärtänyt ollenkaan, miten jo tuollainen ammattimuusikko, joka kiertää lavoja oman orkesterin kanssa saa yleensäkään osallistua tuollaisiin kilpailuihin. siis tarkoitan sitä Kaija Lustilaa, joka oli niin varma omasta voitostaan, että voi, voi.

Kysyjän kommentti

kiitos.kysymys oli hiukan typerä kun en oo seurannu asiaa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.07.2009 - 21:59

varmaan osuit, tuskin se sama henkilö molempia kruunuja saa ...

no nyt paljastui täydellinen tietämättömyyteni tässä(kin) asiassa:

Aiemmasta poiketen Seinäjoen Tangomarkkinoilla valittiin vain yksi voittaja

www.mtv3.fi/uutiset/kulttuur.../07/913600

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 22:22

Se oli ihan oiken Kaija lustilalle,että ei voittanut.. Voitto meni minne kuulu..näin käy harvoin että ensikeralainen voittaa... Amadeus on tosi lahjakas...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.07.2009 - 23:14

Kilpailua on uusittu, ja nyt valittiin vain yksi kuninkaallinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 05:42

Jatkossa yksi vaan, tuota porukkaa on jo liikaa.
Myös osanotto pitäisi rajata niin ettei sama voi olla mukana kymmentä kertaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 12:40

Joo romaani poika nyt pääsi sit tango kuninkaaksi. onhan sillä pojalla tosi hyvä ääni laulaa niitä tangoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 12:45

Osui ja upposi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 16:10

Etunimen voi vielä valita, mutta sukunimeä ei yleensä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.07.2009 - 02:34

Kyllä vain, oikeaan osuit.