Voihan tangontaitajat!! Mitä piditte, Amadeus voitti !!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.07.2009 - 03:09

Kyllä, paras voitti, vaikka tiukka kisahan se oli. Kaikki neljä parasta olivat todella taitavia. Kaija Lustilalla oli tumma, vahva ääni. Eerika taas lauloi erityisen upeasti "Cry Me a River"-laulun. Hän voisi harkita jazz-laulajan uraa. Myöskin uusia, hienoja tangoja kuultiin kilpailussa. Erityisen paljon pidin kappaleesta: "Sen teen". Myöskin kauniita olivat: "Häätango" ja "Onnemme kyyneleet". Harmittaa kyllä minuakin noiden huippulahjakkaiden laulajien puolesta, että vain yksi sai kruunun, koska kaikki neljä parasta olisivat sen todellakin ansainneet. Toisaalta ymmärrän kyllä, että kruunattuja on vuosien varrella tullut jo ihan liian paljon, eikä kaikille kuitenkaan riitä töitä, niin parempi siinä mielessä satsata vaan yhteen. Kyllähän lahjakkaat tiensä huipulle löytävät, oli kruunut tai ei, että ei sekään mitään ratkaise, ja uskonkin, että ainakin Kaijasta ja Eerikasta kuullaan vielä.

Kysyjän kommentti

Kiitos sinulle vastauksestasi!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.07.2009 - 21:58

no minuu se ei hetkauttanut, mutta naapurihuoneesta kuului "sanoinhan mä jo heti että ..."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 21:58

Minä pidin.Oikeeseen osoitteeseen meni kuninkuus!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 22:15

ok.hyvä näin ettei juontatat mokanneet ettlä Taisto Tammen sukilainen kuten viimeeksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 22:16

Työni vuoksi en ehtinyt seuraamaan. Kaitpa se paras voitti. Aikaisemmin katsoin ja tykkäsin yhdestä naislaulajasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 22:17

En katsont,mutta on tallenuksessa. Amadeus oli minun suosikki,mutta en uskonut että voittaa,kun vielä niin nuori..Kovat tulee olemaan pojalla paineet,toivottavati jaksaa.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.07.2009 - 23:13

Osasi kyllä laulaa, mutta olisin toivonut Erikalle voittoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 23:52

vaikka asun n. pari km keskustasta (ehkäpä linnuntietä lyhyempi) kuuluu tangonjytke tänne saakka tangokadulta.
nuori Amadeus, onnea vaan hänelle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 03:02

Hienoa, siitä minäkin pidin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 05:45

Eiköhän ne kaikki ketkä tuon kisan ovat voittaneet osaa laulaa?
Jotenkin hieman teennäisen tuntuista porukkaa, en seuraa.
(tosin täällä missä nyt olen ei ole edes televisiota)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 09:38

Vähän katselin ja minusta siellä kisaili parempikin laulaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 10:41

Minulle on ihan sama kuka voitti, ihan hienosti tuo voittaja kuitenkin esiintyi. En ole seurannut k.o. kisoja, mutta nyt oli vieraita, jotka halusivat syrjäsilmällä katsella.
Minulle tuli noin tasa-arvokysymyksenä mieleen, että onko aikaisemminkin loppukilpailun suorassa tv-lähetyksessä kyselty ja varoiteltu voittajia olemasta törttöilemättä ja kehoitettu pysymään poissa lööpeistä jne. Vai oliko syynä nyt se, että voittaja on nuori, mies ja taitaa olla romani?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 12:44

mielestäni tosi hyvä ääni oli Romaani pojalla. Oli kyllä muitakin hyviä. mutta kait tämä oli sit niistä kuitenkin paras kun voiton veti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 16:18

olisin kyllä suonut jonkinlaisen prinssin/prinsessan arvon myuillekin loppusuoralle päässeille. Kaikki olivat hyvi' ja persoonallisia.. säälitti, tosin suon nuorelle kuninkaalle täydet pisteet ja onnitteluni!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 19:52

Hyvinhän Amadeus lauloi, ei kai sitä muuten olis loppukilpailuun päässytkään, onnea hänelle.
Oma suosikkini oli Joensuun poika =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.07.2009 - 02:34

Hieno homma!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 12:24

Kerrankin paras voitti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 13:34

En ole seurannut kilpailua, ei ole aikaa tuollaiseen mutta varmaan paras voitti.

Lisätty: 15.07.2009 - 12:38

Paras Amadeus oli kyllä Mozart!