Saunan suihkujen toimintaa mietiskelin,kun täyttää vesiämpäriä voi tulla kolmekin ämpärillistä samalla kertaa,mutta kun suihkun

alle menee ihminen tulee kolme tippaa.Varmasti ei ole mitään karhu-tai ihmistunnistinta siinä suihkussa,miksi?
Karhu kyssärissä siksi,kun on niin trendikäs ja komea otus.

Lisätty: 11.07.2009 - 21:50

psst,suihku ei ole tukossa,koska kun täyttää ämpäriä vettä tulee runsaasti,mutta kun suihkun alle menee ihminen tulee kolme tippaa.

Avainsanat: suihkuveden tulo tunnistin onko?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.07.2009 - 11:00

1. Jos vedenpaine ei riitä, kun nostat suihkuletkua ylemmäs, niin sitten sinun pitää kyyristellä ja kieriskellä suunnilleen ämpärin yläreunan tasalla voidaksesi nauttia suihkusta.

2. Vähän suurempitöinen neuvo: Kaiva suihkutilaan sen suihkun kohdalle niin syvä kuoppa esim. 1,5 m, että kuopassa seisoessasi pääsi on samalla korkeudella sen lattialla olevan ämpärin yläreunan kanssa. Kuoppaan kannattaa järjestää viemäröinti...:-D

Kysyjän kommentti

Tänks matvei,pitääs printata sun neuvo ja oheistaa firman huoltokundille;se suihku ei ole mun "oma" vaan suihku kylppärissä,vaansaunassa,jossa itsekullakin on saunavuoro,mutta kerronpa Kaitsulle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.07.2009 - 20:24

Suihkusi taitaa olla tukossa. Vaihda suutin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 22:14

no onkos sulla paineet niin vähissä että riittää vaan just siihen ämpärin korkeudelle?
jos näin on niin siinä ei auta muu kuin että käyt rähmälles siihen suihkun alle ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 15:47

Kyllä se vaikuttaisi, että vedenpaine ei riitä? Eli Matveilla oli hyviä ohjeita ja lapiolla kaivu suihkutiloille pari metriä lattiasi pinnasta alemmas ei tuntunut lainkaan huonolta vaihtoehdolta. Älä vain unohda samalla kaivaa viemäriä, ettei tule veden paisumusta...tai vesiallas olisi hyvä olla tietenkin kesähelteellä. Niin ja mikä parasta saat samalla reipasta liikuntaa ja työ tekijäänsä kiittää, kun pääset rentouttavan suihkun alle sen jälkeen.