Onko taulutv=LCD-tv,mistä tietää,että samalla digilaite,onko taulutvssä tallentavia digilaitteita vai onko oltava erillinen

digiboxi,taas?

Avainsanat: taulutv=lcd-tv digilcdtv

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.07.2009 - 15:38

Kyllä nämä asiat täytyy selvittää myyntiliikkeistä yhdessä myyjän kanssa, sen verran on kirjava käytäntö. Olen niin monesti törmännyt myyjään, joka ei itsekkään tiedä mitä myy? Oman lukutaidon ja järjenkäyttö on sallittua. Tv-osto-oppaista on myös apua.

Kysyjän kommentti

Jeps,jeps,minäs kun luulin,että siihen löytyy hyvin simppeli neuvo,mutta kun nuo laitteet jämähtää kokonansa,pitää marssia kauppaan tai kahteen ja haastatella myyjää,.mutta sitä ennen tutustua kaikkiin tv-osto-oppaisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.07.2009 - 20:58

hiukkasen piti miettii miks kysyt noin, meinaan eikö liikkeessä kerroneet, vai ostatteletko sitä muualta, no liikkeessä huomaat sen hinnasta, kyllä nyky-aikaisessa taulu tv,ssä on digi viritin, tosin poikkeuksia on,, no, käyttö-ohje kirjastahan sen näet, ja samoin tallennus mahdollisuuden,
tosin tallennus on yleisemmin erillisen digi boxin ominaisuus, ps kyllä tv,ssä jossain kohdin löytää ulkopuolelta merkin "digi" tai " D" merkkinä digi vastaanottimesta, toivottavasti pääset eteenpäin näillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 20:58

vastaukset kysymyksiisi löytyvät kyllä siinä valintatilanteessa (myyjä/esitteet) eli mitä vehje pitää sisällään

sellaisia digi-tauluja jotka myös tallentavat taitaa vielä olla aika vähän, näkyy varmasti hinnassa, erillinen tallennin saatta sittenkin olla vielä toistaiseksi se parempi vaihtoehto

linkissä on yksi sellainen kaikenosaava, taitaa jokunen muukin löytyä

www.salorafinland.fi/html/tu...oria_id=20

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 22:36

Meillä ostettin tallentava dikiboksi erikseen. Hyvin on toiminnu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 12:49

Taulutelevisiossa tuskin on tallentavaa digiboksia, siitä voi löytyä digiviritin. Myyjältä kannattaa kysyä onko digiviritin antennitalouksiin vai kaapeliverkkoon.

LCD on näyttötekniikka. Mallin esitteistä löydät tiedon millä näyttötekniikalla mikin malli toimii. Suurin osa Suomessa myytävistä uusista televisioista toimii plasma tai lcd-tekniikalla, kesämökeille saatetaan vielä myydä vanhoja kuvaputkitelevisioita.