Onko festarit "juottoloita"

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.07.2009 - 19:18

en usko että ovat,
monesti valvonta festareilla on tiukempaa ja tarkempaa kuin normaalisti ravintoloissa
on järjestysmiehiä sekä poliiseja paikalla
mutta ainahan sekaan mahtuu kaikenlaista festariporukkaa
(kuten esim. Porissa)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.07.2009 - 19:16

Osallistujasta riippuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 19:21

minusta nykyään on kaikki yleisötapahtumat jossa kaljateltta ovat juottoloita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 19:24

valitettavasti kaljateltta on usein niin iso osa bisnestä .....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.07.2009 - 19:44

Se mitä olen kuullut, niin ovat. Koskaan en ole itse käynyt, joten paha sanoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 19:47

Just tänään katselin, kun ajelin tuolla, Rovaniemen Simerockin porukkaa. Istuksivat siellä täällä aitojen ulkopuolella pientareella, isoissa porukoissa. Jokaisella, jonka ehdin huomioida oli jonkunlainen pullo tai tölkki kädessä. Osa kuljeskeli pitkin autoteitä samoin joku juoma kädessä. Niinpä vstaan sulle, että täällä ainakin näkyy olevan jonkun juoman ystäviä, näin pienellä otannalla mikä minulla nyt sattuu olemaan. Mitä se sitten on tuolla aitojen sisäpuolella.!?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 20:01

Riippuu varmaan aika paljon myös nuorista. Mutta karu totuus on että nykyään alkoholin käyttö aloitetaan yhä nuoremmalla iällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 20:02

Enpäs ole käynyt,mutta mutu-tuntumalla sanoisin näin,kuuluu kait festaritapoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 20:26

Nuorisohan niissä juhlii. Kai ne sitten on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 22:40

Kyllä Kotkassa riitää noita juottoloita.kun alkaa Kotkan meripäivät..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 00:42

Taitaa olla vähän niin päin että juottoloiden väki tykkää ulkoilla festareilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 05:31

Varmaan lähemmäs sata festareiksi luokiteltavaa tapahtumaa olen kiertänyt niin suomessa, ruotsissa, virossa, tanskassa kuin englannissakin. Ainoastaam tanskassa on ollut olut niin halpaa että sitä ovat ihmiset ryystäneet urakalla. Muualla hinnat ovat sen verran korkeita että ei ihmiset osta kymmentä tuoppia alueella, vaan janoiset käyvät rannekkeen avulla sopivan tauon koittaessa lähikaupassa ja istuvat juomassa nurmikolla. Esimeksiksi joensuussa loppuu lähikaupasta olut aina vaikka hankkisivat kuinka ison varaston tahansa.
Vastaus kysymykseen: - Eivät ole.

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 13:41

Kyllä ne taitavat olla. vaikka en itse niillä ole koskaan käynyt. ei kiinnosta sellaiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 15:27

Kyllä ne tuntuvat olevan, vaikka en niissä käy. Työkaverini kertoi, että lamavuosina Oulussa oli juottola nimeltään Pub Ylityö. Vitsi toimi monta kertaa. Kotona pystyi hyväksytysti perustelemaan poissaolon ylitöissä olemisella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.07.2009 - 02:36

Osittain, kyllä