Hirvellä ratsastaminen on rikos! Onko mielestäsi rikos jos ratsastaa myös karhulla?

www.savonsanomat.fi/uutiset/...kos/463713

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.07.2009 - 14:01

Mikäli karhu suostuu niin mikäs siinä. Auton vakuutuskin korvaa vain hirvieläimet (palo,ilkivalta hirvi varkaus oikeusturva) Ei nallea???

Lähteet:
Jos törmäät karhuun niin pysy autossa sisällä!!!

Kysyjän kommentti

Pikkupoikana naapurinpojilla maalla oli orpo karhunpoika elättinä, minkä talon isäntä oli löytänyt metsästä samoilemasta. Taisi ne pikkupojat sillä ratsastaa eikä se pannut pahakseen. Kovin oli leikkisä nalle. Se on totta, että nallevakuutusta ei ole olemassa. Pitäisköhän lisätä kaskoon?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 11.07.2009 - 13:44

On tottakai, jos kyseessä on samanlainen tilanne kuin sen hirven kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 13:58

Ratsasta vaan lehmällä, on sallittua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.07.2009 - 14:01

Kyllä on.Hevonen luulisi riittävän ratsastukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 14:08

On se rikos.Voihan sitä tietysti kokeilla omalla vastuulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 14:45

villieläimiä koskee vähän eri rääkkäyssäänöt kuin kesyjä kotieläimiä, jättäisin kokeilematta

siks toisekseen lihansyöjien hengitys tunnetusti haisee kamalalle, joten ei se edes olisi kovin mielyttävääkään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 14:49

Mulla on jonkulainen kammo hirviä kohtaan. Ovat olleet niin monesti pelokkeena, kun olen ajellut Tenon tietä Karigasniemelle. En siis ymmärrä, että joku hyppää hirven selkään... No, karhusta minulla on vain kokemusta eläinpuistoista ja minusta ne ovat niin herttaisia otuksia, että voisin vaikka ratsastaa sellaisellä Otsolla. Ei siis mielestäni rikos näillä näkymin :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 16:43

Tämä hirvelläratsastus oli tosi älyvapaa teko,hirviparka paniikissa hukkumaisillaan ukko selässä ja kaikki vain jonkun typerän päähänpiston ja vielä typerämmän videon takia.Isot rapsut paikallaan!
Sille ukolle vois sanoa,että jos törmäät karhuun niin siinä sulla ainutlaatuinen tilaisuus ratsastukseen,tuskin uskaltais;tyhmä ukko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 17:53

Tietty! Kuka hullu ratsastas hirvellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 18:47

se on ehdottomasti rikos!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 20:17

Ehdotonta rikollisuutta, mutta tuskin kukaan edes kokeilee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 23:04

Onkohan kukaan pääsyt kokeilemaa.. Minun mielestä rikos..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 13:05

Rikos sekin on. Eikö hevonen ole se millä ratsastetaan eikä millään karhulla tai hirvellä. aika outoo jos jollain muulla. tai sit aasi tai muuli. eipä niitä täällä maassa näy olevan kellään.