Pystytkö vastaamaan näihin kolmeen kysymykseen?

1. Paljonko rahaa käytät kuukaudessa?
2. Mihin rahasi menevät?
3. Mihin haluaisit niiden menevän?

Lisätty: 11.07.2009 - 12:39

Kyllä Bugatin bensat täytyy varmaankin rahalla maksaa? Ei siihen joulu-ja pääsiäiskortit käy?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.07.2009 - 13:16

1. Vaihtelee melko paljon, n. 150-400e.
2. Lähinnä shoppailuun ja leffaan yms huvituksiin
3. Olen ihan tyytyväinen tämänhetkiseen tilanteeseen, joka kuukausi jää kuitenkin jonkun verran rahaa säästöön

Kysyjän kommentti

Eläminen maan päällä voi olla kallista, mutta se sisältää vuosittaisen ilmaisen matkan auringon ympäri.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.07.2009 - 12:26

1. En yhtään, maksan kortilla.
2. Kierrätykseen.
3. Katso edellinen, haluan niiden palautuvan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 12:37

Eiköhän se kortinkin käyttö maksa?

1. Keskiarvo lienee noin tonnin paikkeilla
2. Elämiseen, matkustamiseen ja lapsen hyvinvointiin.
3. Nykytilanne on aivan siedettävä, ei ne turhuuteen mene.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.07.2009 - 13:37

1. Sen minkä tienaan
2. Parempiin taskuihin
3. Sinne minne menevät, enhän niitä itse tarvitse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 13:48

Pitkän aikaa on butgetti pyörinyt miinuksella. Kaikki on kirjattu ylös tulot ja menot jo yli 15 vuotta.
On täytynyt syödä omaapäätään kun ei ole muuta pääomaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.07.2009 - 14:03

Enpäs pystykkään vastata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 14:05

1.Samanverran menee,kuin tulee.
2.Elämiseen.
3.Elämiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 14:37

pystyn mutten halua
tulee vaan paha mieli
bugattii tai sen bensoihin ei mene senttikään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 14:59

Kuukaudessa menee ainakin tonni ja ylikin. En ole laskenut, mutta liikaa menee. Rahaa menee ruokaan, puhelimeen, bensoihin, muuten vaan shoppailuun. Haluaisin matkustella ja tehdä remonttia, uudet keittiön kaapistot pitäis hankkia, sitten lattioita uusia. Nyt menee varmaan lisäksi vielä hammaslääkärille jonkin verran...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 16:50

1.plussalle jää hiukan,kiitos vaatimattomien elintapojeni(arkkurahat sivussa)
2.elämiseen
3.elinkustannusten sijasta sirkushuveihin ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 18:40

1.Yli puolet mitä tienaan.
2. Pakollisiin maksuihin
3. On ollut rahaa käytettävissä vaikka mihin. Sekin ilo on koettu. Raha rauhoittaa...
Nykyään pärjää vähemmälläkin ja raha ei ratkaise kaikkea, joten menköön mihin menee.
Hyvä näin. Arvot muuttuu:))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 19:21

Pystyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 19:25

kaikki mitä tulee
vuokrat laskut vakuutukset...siis kaikki maksettavat laskut
välillä ois kiva sijoittaa itseensä ja isäntään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 20:14

Tällä hetkellä suurin osa menee pankille, asuntolainan maksuun. Ja loppu mitä palkastani jää menee suurimmaksi osaksi ruokaan, ja laskujen maksuun. Jokin pieni siivu voi jäädä pahan päivän varalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 20:17

Käytän ehkä 500 €. Mutta kuukaudet vaihtelevat. Rahat menevät sopimiini ostokohteisiin. Halaisin säästää enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 20:45

Kaikki menee mitä tulee. Viikon tai puolentoista rahaton jakso on arkipäivää, mutta vielä ollaan hengissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 23:08

Kaikki ei mene mitä tulee. Laitan joka eläkketä säätöön,että on mistä ottaa,kun vaikka lähtee reisuun.