Tankki tyhjäksi kahdessatoista minuutissa. Jo on bensasyöppö auto.

Olisiko sinulla varaa ajaa noin suuriruokaisella autolla?
www.iltasanomat.fi/autot/1709508

Lisätty: 11.07.2009 - 12:49

Matemaattinen lisäys, miten kauas tuolla pääsee tankillisella nasta laudassa?

Lisätty: 19.07.2009 - 12:11

Se olikin Barabus, eikä Brabus tuossa Timpan linkissä.

Avainsanat: bugatti veyron

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.07.2009 - 13:03

Jos tohon siirtymävälineeseen on varaa niin polttoaine ei ongelma vaan huoltoasemien väli.

Lisätty: 11.07.2009 - 13:43

Tässä kilpailija fi.wikipedia.org/wiki/Barabus_TKR
Tosin Bugatistakin on päivitetty versio olemassa.

Kysyjän kommentti

Niin, huoltoasemia saisi olla tiuhassa. Ei bensan loppumisen takia, vaan näyttäytymistä varten. Minimissään, eli kaasu pohjassa tuolla pääsee 80 kilometriä tankillisella.
Auto ei ehkä enää ole maailman nopein, mutta tuollainen täälläpäin todella pyörii.
Mahtaa kaveri ensi kesäksi vaihtaa tuon Brabuksen?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.07.2009 - 12:35

Saakutin serkkupoika! Taas tullut Suomessa käymään!

Kertoi eilen mulle näin.
Huomasi hajamielisyyksissään unohtaneensa tankata autonsa. Auto alkoi nykiä ja lopulta pysähtyi tankki tyhjänä tienposkeen. Hän nousi autostaan ja tähyili ympärilleen ja havaitsi valoa muutaman sadanmetrin päässä. Toiveikkaana hän lähti hakemaan bensiiniä lainaksi. Saapui talolle ja koputti oveen. Kukaan ei tullut avaamaan. Outoa, talossa paloi kuitenkin kaikki valot. Hän avasi oven ja astui sisälle.
- Anteeksi, olisiko teillä lainata vähän bensaa, kun minun autoni jäi tuohon tielle ? - Minä maksan tietysti, hän sanoi. Kukaan ei vastannut.
Nolo juttu, mutta sinne jäi!

Lisätty: 11.07.2009 - 13:00

Vain taivas on rajana! Jos ei sitten joudu "mananmajoille devilien joukkoon" ?

Lisätty: 11.07.2009 - 13:20

Timppa on ihan oikeassa! Ehdotankin huoltoasemien väliksi 3 kilometriä.....eiku o liian pitkä ....sanotaan 2 ?....tai okei 1 sitten! Jaksaa sen lopun jo kävelläkkin sen bensakanisterin kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 14:00

Entisen työpaikkani pomolla oli jenkki-armyn käyttämä Hummeri.
Kulutus oli siinäkin melkoista, mutta laadusta kannattaa kuulemma maksaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.07.2009 - 14:03

eipä olisi varaa moisella ajella, vähän mietityttää bensa-asemien puute tuossa vaiheessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 14:09

Ei tyhjene Suomessa, väärää tietoa. Tyhjenemisaika on laskettu huippunopeutta ajamalla. Yli 400km/h yhtämittaa ajavia seppiä ei löydy suomalaisille teille.

Tässä teille toinen ääripää: 2960km litralla bensiiniä
www.tut.fi/print.cfm?MainSel...p;ID=57705
Päästötkään ei ole pahoja:
www.shell.com/home/content/e..._2009.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 14:26

taitais käydä niin,
että jos tuota 12 minuutin tankintyhjennystä (400 km/h) yrittäisi näillä meidän teillä,
niin kortti menisi tuhanneksi vuodeksi,
eli ei niin väliä vaikkei niitä huoltoasemia tarpeeksi tiheässä olekkaan, on meinaan aikaa kävellä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 20:48

1000 hv vakiona ei mtn järkeä... Eikä sillä pääse edes revittelemään kunnolla täällä suomessa.