Vinkkejä matkapuhelimen käyttöön lomamatkalla: Täällä ei matkapuhelinta tarvita?

tarkkamarkka.com/blogi/2009/...-halpenee/

Lisätty: 11.07.2009 - 12:56

Ei veden alla komminikointia tarvita? Ja se voi olla sitä paitsi vaarallistakin!

Viinaan hukkunut
Olvin tehtaanjohtajalla oli suuri ongelma. Hänen täytyi lähteä kertomaan työpaikalla juuri hukkuneen miehen omaisille ikävästä tapaturmasta. Uutisen kuultuaan vaimo järkyttyi syvästi ja alkoi itkeä. Itkun hieman hellittyä hän kysyi nopeasti:
-Ei kai mieheni joutunut kärsimään?
Tehtaanjohtaja rauhoitti vaimoa:
-Ei varmaankaan. Valvontakameran nauhan mukaan hän kävi kaksi kertaa vessassa ennen kuin hukkui lopullisesti.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.07.2009 - 17:04

Lomalla voip olla puhelin mukana,mutta sitä ei ole pakko pitää auki;kenenkään ei tarvi olla tavoitettavissa kaiken aikaa.Yleensä mua nyppii,jos joku jättää sanoman vastaajapalveluun niin jos siinä jaaritellaan ja hidastellaan.Mun mielestä sanoma on lyhyt ja ytimekäs,voin tunnustaa,että en edes kuuntele loppuun saakka,jos juttu alkaa polveilla.Asia asiana ja sillä piffi!

Kysyjän kommentti

Jotkut harrastavat tällaistakin. Eräs käytännön kepponen on soitella muutamalle kaverille GSM-puhelimeen ja katkaista puhelu heti ensimmäisen hälytysäänen jälkeen. Heti perään tee soitonsiirto johonkin muun tuttavasi puhelimeen. On siinä tuttavallasi ihmeteltävää kun hänelle soitellaan ja kysellään tyyliin: " Olit soitellut?"

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.07.2009 - 12:25

Jutussa ei kerrottu paikan nimeä. Missä ei tarvita matkapuhelinta? Millä siellä sitten kommunikoidaan?
Matkapuhelimella ei saa heittää vesilintua, sillä akku ja kondensaattorit sisältävät vaikka mitä myrkyllisiä aineita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 12:33

Tarvitaanko lomalla ylipääntänsä puhelinta?
Itselläni oli juuri puhelin kiinni 15 päivää koska olin lomalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.07.2009 - 14:04

Minä en ainakaan ota lomalleni juuri koskaan puhelinta mukaan, saapi olla aivan rauhassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 14:20

puhelin aina mukana, lomalla enimmän aikaa kiinni ....

tietysti jokaisen olisi hyvä selvittää itselleen nuo kustannusriskit ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 15:06

oli puhelin mukana pallonkierto matkallakin. oli mukava soittaa underwordista kotiin ettei mene veri päähän pahemmin. vastaajapalvelua ei ole eikä tule ja ulkomailla en vastaa tuntemattomien puheluihin. eipä kasva puhelinlaskut. hotelleissa on yleensä mahdollista käyttää hotellin nettiyhteyttä jotkut parivät siitä maksun jotkut eivät, kun vedät narun kiinni läppäriisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 18:53

puhelin mukana ulkomailla, skypellä soitan jos on tärkeä numero kysymyksessä, en vastaa puhelimeen kuin äärimmäistapauksessa,
vastaajapalvelun olen lopettanut, en kuitenkaan kuuntele niitä koskaan kotimaassakaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 20:26

Sama juttu, puhelin on kyllä mukana ulkomailla. Mutta on aina äänettömällä, ja hätätapauksissa soitan takaisin. Muuten siihen en tuijota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 20:38

Minulla on aina puhelin mukanani. Egyptissä sen maan prepaid. Tulee halvemmaksi soittaa Suomesta siihen. Haluan olla tavoitettavissa perheenjäsenilleni. Muut eivät onneksi paljoakaan häiritse.