tässäpä toivottelen napsulaisille hyvää ja aurinkoista , sekä lämmintä viikonloppua ja kyselen oiskos muille tulossa yökyläläisiä

meille on tulossa 5h perhe , joten tämäkin mäki saa vähän vilinää... nyt kauppaan ja sitten ruantekoon... :))

Avainsanat: viikonloppu yökyläläiset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.07.2009 - 22:19

Meille olisi tulossa vaikka joka viikonloppu lapsenlapset 5v sekä 8kk. Mutta ei enää tahdo jaksaa ainakaan sen pienemmän kanssa joka kerkiää joka paikkaan. Kahden tunnin sisällä on jo aivan puhki. Niinpä olen oppinut sanomaan ei silloin kun niin tuntuu.

Kysyjän kommentti

minulla on sama juttu 1v kanssa , ei jaksa tämä mummi juosta perässä...vaikka on hän suloinen , mutta kerkiiväinen...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.07.2009 - 11:05

Onneksi sulle tulee, mutta Ruotsissa on asiat toisin.

Voiko koulu määrätä, kenen kanssa lapsi on kaveri?

Ilta-Sanomat 27.6.2008 15:35

Ruotsista kuuluu taas kummia. Sikäläisen koulun 8-vuotiasta oppilasta kiellettiin jakamasta synttärikutsuja luokkakavereilleen, jos tämä ei suostu kutsumaan kaikkia. Synttärisankari olisi jättänyt kutsumatta kaksi luokkalaistaan, koska toinen oli kiusannut häntä ja toinen ei ollut kutsunut omiin synttärijuhliinsa.

Mukavaa ja lämmintä viikonloppua sinne teille kaikille yökyläläisille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 11:08

Sinullehan on tulossa mukava viikonloppu.
Toivottavasti sinulla on niin iso auto, että saat tuotua ruoat kaupasta.
Aurinkoista ja lämmintä viikonloppua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 11:58

Minulla on yökyläilijöitä ollut jo 2 yötä ja maanantaina lähtevät pois. nyt ilmat sentään parani niin voi ulkona olla päivät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 13:18

hauskaa viikonloppua! toivottavasti ilmat myös suosivat kyläilijöitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.07.2009 - 13:31

Oikein hauskaa viikonloppua. Ei ole tulossa ketään yökylään eikä päiväkylään. Itse juoksentelen tuolla metsässä. Käväisin jo, sain kanttarelleja kastiketarpeitten verran. Mustikkaa oli paljon. Metsään taas, kunhan vähän viilenee. Hyttyset inisi kimpussa koko ajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 13:56

Hyvät viikonloput sinullekin. Tänä viikonloppuna ei tule vieraita, nautitaan vain kotona olosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 14:06

hauskat (vilkkaat) viikonloput vaan sulle, meidän talossa vallitsee herran rauha (=yksin kotana)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.07.2009 - 14:06

Hyvää viikonloppua vaan! eipä ole yökylään ketään tulossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 17:19

Vilkasta viikonloppua eikä mullekaan ole tulossa yökyöpeleitä!Siunattu rauha tässäkin talossa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 19:26

Hyvää viikonloppua myös sinulle. eipä ole onneksi nyt vieraita tulossa kun kaikki matot on lattialta poissa ja pesussa. huomenna jatkuu mattojen pesu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 16:43

Kiitos!