Toiset kukkuvat,ja toiset nukkuvat,vai mitä???

Lisätty: 11.07.2009 - 03:11

Hynä Timppa,olet vielä hereillä..Et lähtenynny meitä pakoon. TERE TULEMAS KAIKILLE.KOTKAN MERIPÄIVILLE...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.07.2009 - 02:53

Käki kukkuu minä en nuku monet ovat unten mailla.suotatakoon se heille

Lähteet:
talo elää tavoillaan

Kysyjän kommentti

Näinhän se on..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.07.2009 - 02:48

Kohta lurpahtaa silmät kiinni.
Ei muuten, mutta pitäisi herätä aamulla ihmisten ajoissa.
Hyvää yötä sinne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 04:08

Huomenta! Koira herätti, piti lenkki heittää hänen kanssaan. Tyyni, pilvetön, aamunviileä sää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 05:30

Huomenta vaan kaikille! Tänään olen poikkeuksellisesti aamu virkku, vaikka on lauantai ja saisi nukkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 08:21

Huomenta....aika pitkään nukuin, mutta nyt ihastelen kaunista aamua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 08:21

Näin on, mutta piti mennä ajois nukkuun kun nyt lähen ajeleen Hämeenlinnaan äitini 79-vuotis synttärit järjestän siellä vanhainkodissa, tapaamisiin taas iltapäivällä ja mukavaa aurinkoista lauantaita kaikille myös:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 09:24

Sori vaan tuli vähän torkahdettua! Mutta nyt on maha täynnä puuroa ja jaksaa taas "pälättää".

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.07.2009 - 09:25

Huomenta liisukka. Minä se kuuluin siihen nukkuvien puolueeseen. Pirteätä aamupäivää ja aurinkoista loppupäivää ja viikonloppua sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 09:28

Yhdeltä meni nukkumaan, oli työkaverin kanssa paljon jutusteltava. Nyt olemme molemmat eläkkeellä ja aika on kokonaan omaamme. Se on ihanaa. Tänään kiirehdin tästä auttelemaan tyttären perhettä muutossa toiselle paikkakunnalle. Pitäisi mennä jo, mutta onkohan vielä viininhuuruja jäljellä, että voi mennä rattiin ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.07.2009 - 09:49

Tulihan tuossa kuuden tunnin unet otettua. Nyt kun aamiainen on syöty voisi alkaa tallustella tuonne metsään päin. Ilma on niin mainio, että synti olisi sitä sisällä viettää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 10:02

täytyy tunnustaa, kolmelta jo nukuin, joskus sitä sammahtaa ajoissa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 10:42

se on napsulaiset sillee... et hyvin nukkuttu yö on hyvän alkavan päivän merkki... jot iloissa suin otetaan tämäkin ihana aurinkoinen päivä vastaan... pirteänä ja reippaana.. :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 10:47

Nukuin kymmeneen asti, herätyskello herätti kun pitää puoliltapäivin joutua sukukokoukseen :<

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 13:13

Tää sammahti myös kolmen pintaan,syynä klo 9 juotu kahvikupillinen tai kaks,mutta mansikkaleivari ilman kahvia on kuin...aitanpolku ilman astelevaa emäntää.Kymmeneltä herätti innere uhr eli kamala nälkä ja kait sekavat unet.
Nyt alkuiltapäivää on täällä pk-seudulla pilvistä,mutta lämmintä eli kiva ilma istuskella ulkona ja lueskella,harmi ei ole mulla läppäriä,mutta tauon paikka toisinaan tekee terää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.07.2009 - 14:06

Nukun ainakin minä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 19:24

Onneksi noin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 19:32

jOO MINÄ OLEN NUKKUNUT SILLOIN KUN SINÄ OLET TÄMÄN KYSELYN TÄNNE LAITTANUT.EI JAKSANUT VALVOO EI.