Meekäö teillä napit vastakkain puolison kanssa?????

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.07.2009 - 09:13

Hyvin harvoin. Avopuolisoni on sen verran rauhallisempi ja maltillisempi kuin mie, niin ei hänestä oikein tahdo riitakumppania saada. Hyvä niin =)

Kysyjän kommentti

Kiva juttu...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.07.2009 - 01:18

meneehän ne, aina kun mahakkain osutaan ...

(muuten on aika paljon tasaantunut tässä vuosien kertyessä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 01:21

Napit? Ei sentään. Lukulasit joskus kolisevat.

Lisätty: 11.07.2009 - 11:23

"Vaimo torui miestään, että puhuit yöllä unissasi, ja sanoit minusta kamalan ilkeitä asioita. Mies ihmetteli, että mitä sinä horiset, en minä nukkunut!"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.07.2009 - 01:25

Joskus meni, muttei enää, kun meni se puolisokin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 01:26

Siis kopua?Ei ole aikaa moiseen,kun harvoin vastakkain,ainoastaan ihokkaat :-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 01:31

Meillä menee monesti vastakkain. Milloin mistäkin syystä. Yhesti päivässä on se halaus annettava ja jos ei muuten jo ole napit vastakkain, niin silloin menevät, jos kummallakin on napit puserossa. No, sitten pidän huolen siitä, että napit menee vastakkain kyllä, jotta tulee vähän säpinää tähän "vanhaan liittoon" !! Siis jostain on silloin tällöin saatava jonkunlainen riita tai epäsopu aikaiseksi, ettei kävisi liian tyhjänpäiväiseksi elämä :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 05:15

päivittäinhän ne vastakkain menee, milloin mistäkin syystä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 05:34

Vähän liiankin useasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 09:59

Meillä menee hyvin yhteen, joskus jopa puolikahteen.......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 10:37

ei suurempia napituksia, mutta oikeesti , kumpikin otti yöllä nukkumaan mennessä yhtä aikaa peiton syrjästä kiinni , sillä seuraamuksella et päät kohpatsi vauhdilla yhteen, kuhmuhan siitä sit syntyi ja raikuvat naurut... jos joskus oiskin nollut pientä puraa, nii aina nukkumaan mennessä ne on puhuttava, koska ei voi tietää, et jos ei herääkkään aamusella, niin ei jää riidasta pahamieli...suukot ja yöt, niin on taas hyvä nukkua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 12:14

Eipä mene kun toinen käyttää vetoketjua. Nappikaupasta voisi ostaa nappeja joita saisi vastakkain.Tosiasiassa jos joku sanoo että ei ole koskaan ollut riitaa tai erimielisyyttä niin valehtelee itselleen ja muille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.07.2009 - 14:08

Kyllä vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 19:25

Ollahan ilman napei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 19:58

Melkeistä joka päivä, ei voi muut sanoo (oon lakannu käyttämäst nappei, eli oon tehny ainakin oma osuutein täs jutskas):):(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 20:46

kyllä menee sen kyllä olen todennut näissä 28 vuodessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 20:47

Päivittäin menis, muttei aina jaksa.