Jos kissan korvat ovat "narissa" ihmisen toimesta niin miten ymmärrätte asian?

Avainsanat: ei pahoinpitelyä !

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.07.2009 - 06:57

nurin narin,
oliskos kissan korvat käännetty " auki " , korvanlehdet päätämyöten

Kysyjän kommentti

Näinhän se asia menee.Eikä kissa hermostu.Ravistaa vain päätään ja kaikki ok

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.07.2009 - 00:50

No kissan korvat on jotaki ihmisen takia. Ihminen on tehny jotaki kissan korville :D Onko ne puhistettu jotenki, että kissa kuulee paremmin..

Lisätty: 11.07.2009 - 00:59

No, jos se ei olekkaan oikea kissa, vaan joku polttareihin kuuluva kissankorvapanta. Sitte tämä panta on jätetty narikkaan, kun on menty johonki jatkoille :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.07.2009 - 01:03

Mitenkäs ne kissan korvat voivat yleensä olla millään lailla ihmisen toimesta. Ihan itse se niitä kääntelee, pesee, kaivaa. Oisko ne teipattu jotenkin kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 09:16

Miulla on ollut kissoja aivan pikkutytöstä asti, mutta en ole kuullutkaan moisesta sanasta.
Tuota palisanterin vastausta kun miettii, niin vois hyvinkin olla niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 09:47

Vaikka olenkin "kissa-ihmisiä",en tiedä mitä se tarkoittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 10:19

kun en ole kissaihmisiä, niin en ymmärrä tuosta eläinrääkkäykseltä kuulostavasta hommasta mitään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 10:48

Korvien koko ja sijainti vaihtelee rotukohtaisesti. Aina korvat ovat kuitenkin pystyt. Virhe: taipuneet korvalehdet "luppakorvat", periytyvät autosomaalisesti dominantisti. 30% niistä pennuista, joiden molemmilla vanhemmilla on taipuneet korvat, on eriasteisia esimerkiksi jalostuksessa tapahtuvat luusto- tai nivelmuutoksia.

Satunnaisesti kissan korvien kärjet voivat kääntyä sisäänpäin. Näin etenkin kissan vaihtaessa hampaitaan tai ollessa sairas. Myös jatkuva kortisoniyhdisteiden liikakäyttö saattaa aiheuttaa korvien kärkien kääntymisen. Tämä on todennäköisempään niissä roduissa, joiden korvat ovat suuret. Tilanne korjautuu stressin mentyä ohitse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.07.2009 - 14:08

Korvat menevät taaksepäin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 17:33

Olisko tilanne kun kissat korvat päätä myöten,kissa ärsyyntynyt tai peloissaan tai erittäin vihainen;oisko häntä peräti läksytetty ja toruttu(ihmisen toimesta)..