Jos käyt torilla kesällä, mitä yleensä tarttuu mukaan, vai tarttuuko mitään??

Itse tänää kävin ja lasten pyynnöstä ostimme 3 nippua porkkanoita ja 3 litraa herneitä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.07.2009 - 23:57

Käytännöllisesti katsoen koko tori tarttuu mukaan,mutta tänään vain iso pussillinen tomaatteja,kurkku,zucchineja,punajuurikkaita ja kirsikoita.Salaattia hain ison jääkaappilaatikollisen kasvimaalta eli self made lettuce.Illalla grillausta ja sain kauniin värisen salalaatin lollorosasta.Tapaan käydä päivittäin torilla,koska arvostan tuoreita vihanneksia varsinkin auringossa punastuneita toritomaatteja.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.07.2009 - 22:28

Kyllä sitä kurkkua tulee ostettua kilo-kaupalla..ja tomaatteja..herneet tekee ilmavaivoja,niitä tulee ilman herneitäkin...

Lisätty: 11.07.2009 - 00:54

kAIKKI OMASTA MAASTA,MITÄ SYÖN....TÄNÄ KESÄNÄ.. NYT HEHKUU KESÄ-KURPITSAT NOUTAJAA...MITÄ PISTÄN SUUSTA ALAS.. NAM NAM....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 22:31

vihanneksia ja marjoja ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 22:40

viimeksi ostettiin mansikoita matkaevääks , kun kotiin matkaa on muutamia kymmeniä kilometrejä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.07.2009 - 23:31

Pottuja sieltä mukaan tulee, ja ehkä kukkakaalia, marjoja ja syksyllä kotimaisia omenoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 23:33

Tänään tarttui 3 litraa mansikoita ja parikiloa perunoita. Kesällä mansikka-aikaan tulee käytyä läheisellä torilla melkein joka päivä.

Ulkomaalainen tuli lihatiskille, hetken katseltuaan osoitti erästä lihanpalaa ja
kysyi:

- Mita olla tama liha?
- Maksaa, vastasi kauppias.
- Maksaa, maksaa, minulla raha, mutta mita olla tama liha?
- Maksaa!.... huusi kauppias.
- Maksaa, maksaa, mutta mita olla tama liha?
- Vit....., huokaisi kauppias.
- Ooh, mina otta koko pala.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 23:40

Yleensä mukaan tarttuu herneitä ja mansikoita. Niitä sitten mussutetaan ja nautitaan kesästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 00:02

En ole juuri torille ehtinyt ja silloin kun viimeksi kävin hinnat olivat karmaisevia, joten tyydyin pelkästään kauniin kesäpäivän atmosfääriin. Toki tuoreet vihannekset ja iltatorin kirppiskama joskus houkuttaa. Suomen kesätori on jotenkin liian kaukana siitä mun ehkä liian romanttisesta kuvasta torista, jossa voi oikeesti tehdä ostoksia ja nauttia sen tuoksuista ja tavallisista ihmisistä ilman valtavaa viihdekoneistoa vallankin iltatoreilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 00:09

Kun käyn kesällä torilla,kotimaista tuoretta porkkanaa, perunoita ym ja vihanneksia herneitä, mansikoita ja tosi vähähän vaihtorahaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 00:15

Harvoin käyn torilla, mutta jos käyn niin perunoita ja porkkanoita ostan sieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 00:44

Jos olen tyttäreni kanssa matkassa, niin ilman hernesäkkiä en pääse pois. Parista litrasta ei ole kuin maistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 05:41

Perunat ja mansikat ovat meillä ne vakiot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 07:19

Mansikoita ja perunoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 09:19

Ei välttämättä mitään. Joskus on vain mukava katsella.
Kun ostan niin yleensä ne on mansikoita, herneitä, kirsikoita ja jos vieraan kaupungin torilla, niin joku paikallinen herkku täytyy saada.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 09:43

Lappeenrannan torilta tuli ostettua pieni kapallinen (2 litraa) uusia perunoita. Maksoi 8 EUR...kyseessä ei ollut kesän ensimmäiset kotimaiset perunat. Ihan heti en lähde Lappeenrantaan, ainakaan toriostoksille. Karhupaistiakin olen jo syönyt muualla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 12:03

Minä yleensä kesällä torilta ostan mansikkaa, hernettä, uusia perunoita, tilliä ja tomaatteja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 14:09

Yleensä valkosipuli tai sienitäytteisiä lörtsyjä.
Siis niitä littanoita "lihapiirakoita".

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.07.2009 - 14:10

Mansikoita sekä herneitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 22:23

Mulle ei tartu torilta mitään on niin roistomaisia hintoja,etten periattesta niitä osta vaikka kuinka olisivat suomalaisia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 22:48

Vain mansikoita ja vaapukoita.Hinnasta riippuu ostanko litran vai kaks.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 23:22

Mansikat :)