Kumpi voittaa, karhu vai leijon.. ei kun kissa?

Se selviää oheisesta videosta.
rutube.ru/tracks/2031238.htm...c7dc9b0dfa

Lisätty: 10.07.2009 - 22:26

Tässä ne nauttivat ruohoa. rutube.ru/tracks/424685.html...ed94930779

Avainsanat: kissat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.07.2009 - 22:48

kylläpäs oli tosi hauska video,karhuhan siinä pakoon pötki, joten ens syksyn otan kissan poijat mukaan sienimetsään, eikä tarvii karhuja pelätä, eikä ostaa kallista karhutiukuakaan vai mikä se karhun karkottaja nyt olikaan.. :)

Lisätty: 10.07.2009 - 22:53

tais mirrit olla hieman huumaantuneita kissanmintusta...

Kysyjän kommentti

Kissa metsään mukaan? Valjaissako ajattelit? Idea vähän kärsisi. ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.07.2009 - 22:20

..kysyi minulta töissä johtaja... Joo, kyllä mä sanoisin MIAU!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 22:33

Ainakin Suomen leijonien on turha pullistella. Idän karhu pieksää ne lättäjaloisi mennen tullen ainakin jääkiekossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.07.2009 - 23:27

Kissat ekstaasissa. Oton taidan minäkin sienimetsään viedä, ei ole karhuista pelkoa, kun pötki pakoon kissaa mikä kintuista irtosi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 23:44

Kisut kunniaan =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 00:06

Videoista en tiedä sanoa kumpi voittaa?
Karhu voittaa leijonan, mutta savvon viinaa ei voeta mikkään, sano savolainen kun aamulla putkasta heräsi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 00:42

Kissavoimaa!Mulle on joskus tullut s-postissa sama video,huippuhauska!
Toisessa videossa kissat kissaparatiisissa hiukan ekstaasissa varmaan kissanminttua nauttineena ;-) Tommosia ne just on,silmät kosteankiiluvina ja tummina kiehnäämässä "mintuissaan".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 05:47

Hauska video. Taidan nakata kissat autoon kun lähden syksyllä metsään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 09:26

Miekin olen joskus saanut tuon videon sähköpostiini.
Ei tosin leikin asia kun kissa räpsii kynsillänsä, voi tehdä tosi pahaa jälkeä ja haavojen parantuminen kestää kauan.
Karhun perään säntäsi miun kissa, oli aivan samannäköinen peräpeili =)
HYVÄ KISSAT !

Lisätty: 11.07.2009 - 09:28

Kaikki kissat syövät heinää, mutta nämä kisulit olivat lajinsa huumehörhöjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.07.2009 - 14:11

Kissa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 00:06

just muistin miks meillä ei ole kissaa ...