Kukas Napsulaisista tupakoi??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.07.2009 - 00:19

Aikoinani kiskoin kyllä minkä kerkisin. Raskausajat olin tupakoimatta kylläkin. Nyt olen ollu tupakoimatta 19 vuotta. Sanoisinko. että viime vuonna en polttanu yhtään tupakkaa sitä edellisenä poltin tasan kaksi. Muistan hyvin ne kerrat.

Kysyjän kommentti

Hyvä terttuinkeri..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.07.2009 - 19:26

mie olen ollunna jo 9 v ilman ja vieläkin nään unia , et lähden kessulle, siihen herään ja olen kyllä onnellinen , et en enään röpöttele.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 19:28

En polta, enkä nää unia tupakasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 19:35

piippua imeskelen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 19:36

sille päälle sattuessa tulee tupruteltua

Lisätty: 10.07.2009 - 21:33

- turkkilainen tupa koi -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 19:47

Pois se minusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 19:48

Hyi! Eihän tupakkaa saa polttaa! Äet on kieltäny!

Kaksi kukkopoikaa seisoskeli kanalan nurkalla. Toinen poltteli leuhkan näköisenä tupakkaa.
- Lopeta heti tupakanpoltto tai kerron äidillesi, uhkasi nuorempi.
- Hah, hah, kerro vaan. Minäpä olen tullut hautomakoneesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 20:02

runsas 9 vuotta sitten lopetin , ja enpä ole uskaltanut pölliä suuhuni laittaa senjälkeen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 20:33

En ole polttanut 44 vuoteen, joten en enää viitsi aloittaa =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 20:46

Melkein luulin että oon ainoa tupakoitsija. paha tapa itselläni. miettinyt olen usein lopettamista mutta epäilen että se repsauttaa minut tästä iänikuisesta laihiksestani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 21:20

Minä myös....tuppaa vaa käymää turhan kalliiks,mut en lopeta.Ihan protestina jatkan ku sitä nii kovi yritetää joka paikas rajottaa ja aina millo nelosel alkaa mainoskatko jollai tupakan vastasella ni ei muuta ku tupakka palamaa.Esim yhes vaihees oli "Tämä on savuton mainoskatko" miepä tokasin " ai savullinen katko" ja pistin palamaa.Tuo joka paikan tupakan vastaisuus ja kielto vaa yllyttää polttamaa....oonkohan vähä vastarannan kiiski =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 21:32

Täältä löytyy ainaki yksi joka harrastaa tuota tupakointia. En pyytele anteeksi, en sano et on hyväks, se on mun juttu ja that´s it!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.07.2009 - 22:30

Poltan, eikä ole suunnitelmissa lopettaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 00:21

Pikkusikareita juhlatuulella,jos muistan silloinkaan;lopetin savukkeet luultavasti 15v sitten.Onneksi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 08:36

onneks ei ole tullut opeteltua sitä pahetta. maistellut joskus nuoruudessa, mut eipä jääny koukkuun:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 10:38

Lakossa ollaan.Tarkotus ois päästä kokonaan eroon!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.07.2009 - 14:15

Minä, valitettavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 20:51

Minä en polta jo nuoruudessa sen päätin kun veljeni kanssa salaa kokeilin. siihen jäi ei tupakkaa minulle KIITOS. pelkkä haju tekee huonoa minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 09:24

Minä tupakoin myös.