Tuleeke kenellekkään koskaan sellainen tunne,että ei meinaa keksiä mitä ruokaa laittaisi??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.07.2009 - 19:59

Kyllä tulee.
Itselle kyllä keksisi, mutta perheelle? Kukaan ei koskaan sano, mitä haluaa. "Laita jotain". Mitä aineksia siihen pitää ostaa?
Lehdessä joku toimittajaäiti kirjoitti kolumnissaan, kuinka kiitollista hommaa ruoanlaitto on. Murrosikäisen pojan kommentti ruokaan "Taasko tätä samaa paskaa". Toivottavasti poika luki sen lehdestä.

Kysyjän kommentti

Mukava tarina,kiitos vaan..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.07.2009 - 19:18

outo tauti, eipä ole vielä eteen tullut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 19:21

kyllä sitä vällee pohtii, et mitä hyvää sitä taas tekis ja siksi tykkäänkin, kun porukat kyselee noist ruaka jutuista , saa itsekkin uuta vinkiä ruoka jutskiin.. kiitos siitä.. !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 19:54

Nyt on kyllä sellainen tunne, että ei ole koskaan tullut mieleen....aina on jotain keksinyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 20:10

Tunne tulee ja useasti. Tuntuu että samat ruuat kiertää viikosta toiseen pöydässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 20:28

eipä ole tullut, sävellän niistä aineista mitä on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 20:39

Joskus kyllä joo.
Tuntuu, että kaikkee on vasta ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 20:48

kyllä tulee, ja jos ei isännältäkään tule toiveita ni silloin meillä on vain tavanomainen "syö mitä kaapista löytyy"- päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 21:42

Mulla ei ole koskaan sellainen päivä että tietäisin, mitä tänää syödään. Inhoan ruuanlaittoa, kaupasta en osaa ostaa ikinä mitään ns. uutta, kärryissä aina samat tavarat, ja sit kotona taas mietitään, että mitäs taas tehtäis... Onneksi on tuo Saarioisten äiti, joka on tehny hyviä ruokia valmiiks.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.07.2009 - 22:28

Harvase päivä on sellainen tunne, kun tuntuu että aina syö samaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 01:57

Harvemmin,tuskin koskaan,aina sovellan jotain mitä löytyy kaapista,jos ei kaupasta tai torilta ole tarttunut mukaan.Niinku kunnon opiskelijat "man tar vad man har".

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.07.2009 - 14:15

Kyllä, hyvinkin usein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 20:54

kyllä tämä tunne tulee melko usein meidän perheen pariin. Olis helppoa jos tietäs heti mitä laittaa ruokaa perheelleen joka ikinen päivä viikossa. joskus reissun päällä hyvä syödä ABC:llä kun saa ruuan suoraan pöytään kun vaan tilaa ruuan tiskiltä.