Mitä ruokasuunitemia viikonlopuksi? Itse kun tiedä mitä laittaisi.

Teiltä tulee kumminkin hyviä vinkkiä..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.07.2009 - 20:42

La-aamuna syödään 4-viljan nalle puuroa, ennen savonlinnaan lähtöä.
Katsotaan sit siellä mitä herkkuja on tarjolla sukulaisilla.
Nyt oli helppoa ruuan tekoa tänä viikonloppuna. =)

Lisätty: 10.07.2009 - 20:44

Ai niin siulle piti keksiä menu.
Nyt saa kesäkaalia, teeppä siitä maistuva kaalilaatikko. Ja iso kippo, niin riittää sunnuntaillekin. Kaalilaatikko vain paranee, kun sen lämmittää uudestaan.

Kysyjän kommentti

Tuli tehtyä kaalilaatikkoa,että kiitos vaan,,

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.07.2009 - 19:19

ahaa tälläinen martta kyssäri , hyvä kun kysyit , sitä tässä mietin itsekkin, mutta itse laitaan lihapullia , kun tulee nuorta ja vanhempaa väkeä , kalaa jossain muodossa , sekä teen mansikkahilloa ja muurinpohja lätäreitä jossain vaihees iltaa, njam... maistan jo niiden maun suus.... kuolaa... :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 19:38

täytyy ensin käydä pyydykset kokemassa, sitten syödään vasta ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 20:04

Etten aina kehoittaisi grillaamaan voi vaihteeksi tehdä vaikka poronkäristystä.
500 g poronlihaa
3 rkl ranskankermaa
100 g sipulikuutioita
2,5 dl ruokakermaa
1 rkl vasikkaliemitiivistettä
100 g pippuriseos -tuorejuustoa
Ruskista käristykseen sopiva poronliha rasvassa paistokasarissa tai padassa. Lisää joukkoon sipulikuutiot ja kuullota hetki. Sekoita joukkoon ruokakerma, liemitiiviste ja tuorejuusto. Tarkista maku. Hauduta 10 minuuttia ennen tarjoilua. Tarjoa poronkäristys perunasoseen, puolukkahillon ja suolakurkkujen kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 20:49

Hernesoppa viikonloppu meillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.07.2009 - 22:26

Miten sattuikaan, rypyn kanssa samat eväät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.07.2009 - 14:16

Kanaa aurajuustokastikkeessa pastan kera.