Mitä suunnitelmia viikonlopun viettoon ?

Mie lähen lauantai aamupäivällä avomieheni kaa ajelemaan savonlinnaan.
Miun tyttären syttäreillä käymään. Sunnuntaina takaisin, koska maanantaina taas töihin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.07.2009 - 19:03

Teatteriin, tangomarkkinoille ja töitä kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.07.2009 - 19:05

huomenna tulee jyväskylästä 5h perhe yökyläileen ja ruokia laittelen sekä teen itse mansikkahilloa ja kodassa jos sataa , muuten kesäkeitiössä paistan muurinpohja lätäreitä sitten iltasella , tehnyt lätrei ja mansikkahilloa mieli jo koko viikon jot pakko paistaa.... en sitten tiedä kaunkos vieraat vierailee, mutta saunotaan ja syödään, ehkä valkkariakin hieman seurustellessa menee, jot ei mitään ihmeempää...hyvää viikonloppua vain kaikille.. !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 19:15

Pick-nikille.Talviturkkikin ois tarkotus viimeinkin heittää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 20:35

Ensin Vääksyyn ja sitten Päijänteelle vesille. Ilmeisen lämmin viikonloppu tulossa vaihteeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 20:52

normi viikonloppu:kotona..paitsi että jos hyvät ilmat on niin sitten mustikkaan!. tänään metsälenkillä hokasin että mustikat on jo osittain kypsiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 21:35

eiköhän tässä viikonlopun aikana vihdoinkin saada se synnytyshomma valmiiksi (näyttää menevän vähän pitkäksi) ja sitten otetaan skumppaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 22:00

Huomenna äitin suvun sukujuhliin, ei kyllä ollenkaan huvittaisi kun en tunne sieltä varmaan ketään :( sieltä kun selviän niin muuten vaan löhöilen niinkuin tähänkin asti, päivästä riippumatta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.07.2009 - 22:22

Ulkoilua, kotona olemista, siis ei mitään erikoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 00:47

Ei niin yhtikäs mitään vain nauttimista kotiolosta ja kasvimaalla kitkemisestä,ah onnea!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.07.2009 - 14:17

Tänään taidan ottaa vaan ihan rennosti ja makoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 09:26

Perjantaina terassille ja lauantaina häihin.