Onko ihminen oman onnensa seppä ?

Avainsanat: ihminen onni seppä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.07.2009 - 21:25

"Ei aina käy niin kuin haaveillaan...." huolimatta omista hyvistä valinnoista elämä voi tuoda yllätyksiäkin eteemme. Sellaisia, joita emme olisi halunneet ottaa vastaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.07.2009 - 18:42

On.
Siihen voi todellakin vaikuttaa, miten menestyy elämässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 18:42

monessa tapauksessa on kyse omista valinnoista miten jatko hoituu,
mutta jos tuolla tarkoitetaan että haluamansa saa jos tarpeeksi haluaa,
niin eipä väite silloin välttämättä paikkaansa pidä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 18:45

Kyllä.Niin makaat ,kuin petaat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 18:53

Jos on osannut valita oikeat vanhemmat ennen syntymää, voi olla toiveita.
Muuten on hakusessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 19:02

On

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 19:17

kyllä ihmiset omilla toimillaan vaikkuttaa onneensa, no joillekin onni voi tulla onnettarenkin suosiollisella menestyksellä....mutta toisilla vaan tuntuu onnea olevan enenmän, kuin toisella ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 19:33

Osittain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 21:45

kyllä on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.07.2009 - 22:13

Suurimmaksi osaksi on, mutta on myös asioita jotka vaikuttavat siinä alkuun pääsyssä. Jos lähtökohdat on jo kovin vaikeat riippumatta omista tekemisistä, ei välttämättä päde tuo lause.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.07.2009 - 14:19

Osittain, kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 14:39

Kyllä on eli erittäin paljon on tuolla "korvien välissä" mitä ihmisestä tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 17:30

Osaksi on,mutta "kohtaloaan ei voi välttää se ennalta määrätty on"...vai kuinka sen tangon sanat menee.Haluaisin vaikuttaa omaan onneeni,mutta kaikki ei käy niin kuin haluaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 20:56

Kyllä se on sitä juuri.