Mitkä asiat tekevät naisesta / miehestä houkuttelevan, kiinnostavan näköisen ?

Avainsanat: nainen mies houkutus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.07.2009 - 00:25

Kohtelias ja huomaavainen käytös, silmiin katsominen puhuttaessa sekä suoraryhtisyys. Minun mielestäni sympaattisuus näkyy hyvin pian ihmisestä. Ihminen, joka ei tyrkytä itseään on kiinnostavampi kuin hän, joka on kuin takiainen ..:D

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.07.2009 - 18:41

Käytös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 19:31

Pari napsua baarissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 19:31

Tietynlainen "sopusuhtaisuus" ja pilke silmäkulmassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 19:31

minä katson hampaat aina ekas kun nään ihmisen , ne kertoo ihmisestä paljon ... :)) siis en tietenkäs sano et avaa suus vaan sillee salaa vilasen.. :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 19:44

ryhti, liikkuminen ja ilmeet .. (tietty siinä pitää tehdä sellanen kokovartalo katsastus)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 20:11

pilke silmäkulmassa, eleet ja ilmeet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 21:30

Äly, en vain tiedä miten se näkyy. Se vain on olemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.07.2009 - 22:08

Yleinen siisteys kun on kohdallaan, niin silloin on moni muukin asia kunnossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 01:04

Luonnollisuus käytöksessä ja olemuksessa,ilmeet ,eleet ja ryhdin mukana yleisesti koko olemus.Puhtaat hiukset,hampaat(olen kade!) ja suora katsekontakti,kaikki yhteensä tekevät vastapuolesta viehättävän ja kiinnostavan(mun mielestä).

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.07.2009 - 14:20

Älykkyys,käytös, olemus