Jos voisit pelastaa vain yhden tavaran palavasta talosta, mikä se olisi ?

Avainsanat: tulipalo tavara talo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.07.2009 - 01:34

Mahdoton yhtälö;yksi tavara-hantväsky ja siinä yks pussukka,missä mun elämän jatkumo.Äläs nyt matilda kiltti maalaile piruja seinälle,asun puutalossa ja ympäristö tupakoi lähistöllä.Takavuosina meinas palaa koko pikku kaupunginosamme eli painajaisen paikka.

Kysyjän kommentti

Aivan mahdottomia kyselen ;)
Mie varmaan ottasin käsilaukkuni. Naisen käsilaukku jne. siehän tiijät =))

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.07.2009 - 18:35

Kyllä rahapussin missä on kortit ja rahaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 18:48

Tämän läppärin voisin napata kainalooni.
Muutama vuosi sitten kaveri soitti minulle mökiltä ja kertoi, että heidän talonsa palaa, että mene katsomaan jos kiinnostaa. Hän oli vaimonsa kanssa vaomon veljen mökillä vierailulla ja sanoi, että ei viitsi lähteä niin kaukaa itse. Tuli kyllä seuraavana päivänä. Olihan tuota matkaa toistasataa kilometriä.
On kaverilla rautainen luottamus palokuntaan. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 18:52

Ykskantaan; valokuvat, niit ei enää sit saa mistään näit tilanteita, henkilöitä, tapahtumii takasin:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 19:35

Ulkoisen kovalevyn, sinne on scannattu historiani valokuvina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 19:35

pitäis varmuuden vuoksi laittaa valokuvat tuohon eteiseen , joskos ne ehtis ottaa mukaan, mutta käsiveska on tuos ulko-oven liepeil, jos sattuu et ehdin sen ottaa mukaan siitä sitten..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 19:46

eilisten uutisten jälkeen...

- dynamiitit ottasin mukaan, että pääsevät sammuttamaan -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.07.2009 - 22:06

Käsilaukussahan on sisällä paljonkin tavaraa, joten sen ottaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 22:43

Kamalan vaikea kysymys.. Jos ihan tosi kiire olis, ottaisin rahapussini. Mutta jos hiukankin olis aikaa, nappaisin syliini pari valokuva kansiota, lasten vaatteita ja häipyisin niine hyvineni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 00:30

Valokuvat olis tärkeitä, mutta uudemmat ovat kyllä tällä koneella. Tämä kone vaan on pöytäkone, jotta aika vaikea olis napata matkaan. siispä nappaisin piilarikoteloni, jos tulipalo olis yöaikana. Käsilaukkuni ottaisin tuosta näkyviltä. Olen Rapunainen ja minulla on laukussani aina kaikki tarvittava ja vähän enemmänkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.07.2009 - 14:21

tietokone, täynnä kaikenlaisia muistoja,.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 21:04

Käsilaukkku koska siellä on kaikki minulle tärkeä jos menen vaikka ostoksille.