Onko Napsut tilanneet PeterHahn`lta mitään?Tarjouksesta kerran pusero+villatakin tilasin,mutta nyt on tullut postissa toinen toistaan

upeampia katologeja kauniita,mutta kamalan kalliita vaatteita.Pitääs ilmoittaa lopettamisesta,sillä roskiin ovat menneet avaamattomina,poistan vain muovikelmun ja omat tietoni takakannesta.
mainos:www.peterhahn.fi/

Avainsanat: tilaukset postimyynti katalogit peterhahn

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.07.2009 - 21:27

Saksalainen postimyyntifirma Peter Hahn myy laadukkaita ja korkealuokkaisia naisten ja miesten asusteita. Hinnat ovat korkeampia kuin monella muulla, mutta laatu ja palvelu on toista luokkaa kuin muilla postimyyntifirmoilla.
Vaatteita tuotetaan ja valmistetaan Italiassa , Englannissa, Ranskassa ja Saksassa.
Suosittelen hyvää ja laadukasta etsivälle. Palvelukin pelaa saksalaisella täsmällisyydellä.

Kysyjän kommentti

Onneks olkoon,mun mielestä olit ainoa,joka tiesi firmasta,mutta näinhän se on,kamalan kalliita!Luulin lukeneeni hinnan ekan kerran väärin,mutta tarkempi tutkiminen selvitti oikean hinnan!Mieluummin ostan kaupasta kuin ostan satojen evrojen vaatteita.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.07.2009 - 13:05

eipäs ole tullut , koko nimikin kulosti ihan vieraalta, no hyvä niin eipäs tarvii kantaa keräyspaperiin noitakaan mainoksia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.07.2009 - 13:10

En ole, olikohan se niin että oli joko liian kallis vaiko ei löytynyt silmälle sopivia vaatteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 13:41

Vaikka vaatteiden sovittaminen kaupassa ei ole lempipuuhaani , kuitenkin shoppailen mieluummin kaupassa kuin verkossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 13:43

En ole tilannut tuolta firmalta mitään, ja kuulostaakin aivan oudolta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 13:57

En ole koskaan kuullutkaan tuollaisesta postimyynti firmasta. Siinä katalogissa on varmasti monta osoitetta ja puhelinnumeroa joihin voit ilmoittaa, että älkää enää lähettäkö minulle mitään postia koska en ole niitä edes pyytänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 14:54

En kyllä ole tilannut tuolta Firmalta minäkään. Mutta luettelo ilmestyy välillä mun postissani kotiin. kalliita ovat vaatteet siellä en tilaa. muta muista on tullut tilattua. Ellokselta on tilauksessa nyt mulla paketti odotan koska tulee ilmoitus että pääsen sen hakemaan.Sillä oli hyviä alennuksia ostin työlleni nimppari lahjaksi 1eurolla topin. ja muuta mukavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.07.2009 - 14:55

Outo firma, ei mitään tietoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 15:26

Jostain annoin kerran tulla osoitteeseeni miesten alushousut. Ja öupasivat lähettää ilman seuraamuksia. Lähettivät, ja vaativat postimaksua. En maksanut, ja vieläkin vain lähettivät niitä alushousuja. Ja laskuja. Ja karhumakirjeitä ja uhkailluja perinnästä. En ole maksanut senttiäkän. Saa naähdä kuinka kauan jatkavat. Muihin postimyyntisekoiluihin en ole uskaltanut ryhtyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 18:08

En ole kuullutkaan tästä Peteristä ja vaikuttaa siltä, että en ole siinä mitään menettänyt.
Luulisi peruutuksen onnistuvan nettisivuilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 18:29

Tilasin kerran provean alushousuja ja rintaliivit. Nyt tulee jatkuvasti ilmoitus,että seuraava lähetys tulossa. Olen aina peruutanut sen lähetyksen. Pitäisi ilmottaa,että lopetan,ei tarvisi aina perua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 20:00

rätei en tilaa posti/netti myynneistä, en Peteriltä sen paremmin kuin muiltakaan ...